دعوت شوراي نگهبان از آحاد امت اسلامي براي شركت در راهپيمايي روز قدس

شوراي نگهبان با صدور بيانيه‌اي ضمن گراميداشت روز قدس، ملت‌هاي آزاده جهان و امت اسلامي را به تلاش براي آزادي قدس شريف و رهايي ملت مظلوم فلسطين از چنگال صهيونيست‌هاي جنايتكار فراخواند.

شوراي نگهبان با صدور بيانيه‌اي ضمن گراميداشت روز قدس، ملت‌هاي آزاده جهان و امت اسلامي را به تلاش براي آزادي قدس شريف و رهايي ملت مظلوم فلسطين از چنگال صهيونيست‌هاي جنايتكار فراخواند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«بسم ‌الله ‌الرحمن الرحيم

روز قدس روز اسلام است ـ امام‌خميني (ره)

قدس شريف و ملت مظلوم فلسطين، پس از ده‌ها سال اسارت در زير چنگال فرعونيان مستكبر با امواج توفنده بيداري اسلامي، اميد به رهايي را در خود بازيافته‌اند.

سال‌هاست كه با حيله و نيرنگ شياطين بزرگ و كوچك، فلسطين، پاره تن اسلام و فرزندان برومند و آزاده‌اش، از دسترسي به حق حيات عزتمندانه و آزادي به دور مانده‌اند. عمال استكبار جهاني، در سرزمين پيامبران، رژيمي جعلي و نامشروع برپا كرده و با زر و زور و تزوير و به مدد رسانه‌هاي پرهياهو و سازمان‌هاي به اصطلاح بين‌المللي و حقوق بشري، براي اين رژيم، مشروعيتي دروغين ساخته‌اند تا فريادهاي مظلومانه كودكان و زنان فلسطيني به گوش جهانيان نرسد.

با اين همه، مشت‌هاي گره ‌كرده جوانان مومن و مقاوم و ناله‌هاي جانسوز مادران بي‌پناه فلسطيني، افسانه شكست‌ناپذيري رژيم جعلي صهيونيستي را خاتمه داده است؛ به‌ويژه غزه عزتمند و سرافراز كه شش سال است به رغم محاصره‌ شديد، توانسته صلابت و مقاومت خود را در برابر جهانيان به اثبات برساند، تا جايي كه اكنون صداي مقاومت در غزه و كرانه باختري، با نواي بيداري اسلامي غراتر شده است.

شوراي نگهبان ضمن گراميداشت روز قدس، ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) احياگر اسلام ناب محمدي (ص) كه نهضت اسلامي خويش را با برجسته‌سازي مساله فلسطين آغاز كرد و در نخستين سال پيروزي انقلاب اسلامي نيز با نام‌گذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام قدس شريف، امت اسلامي و جهانيان را به وحدت در برابر رژيم سفاك صهيونيستي فراخواند، ارج مي‌نهد.

اعضاي شوراي نگهبان، ضمن اعلام حضور خود در صفوف به هم‌ فشرده ملت مسلمان ايران در راهپيمايي روز جهاني قدس، آحاد امت اسلامي و آزادگان سراسر گيتي را دعوت مي‌كنند كه با شركت پر شور خود در اين حماسه دشمن‌شكن، با ملت مظلوم فلسطين همدردي كنند و آنان را در پايداري و مقاومت هر چه بيشتر در مقابل رژيم صهيونيستي، ياري دهند.

اميد است كه امسال در روز قدس، ملت‌ مظلوم فلسطين و ديگر مظلومان و ستمديدگان عالم در بحرين، ميانمار و ... در صفوف به هم فشرده راهپيمايي ملت‌هاي آزاده، راه رهايي را باز يابند.»

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91052415382
  • خبرنگار :