مدير پخش: هنوز پروانه نمايش «بي‌خود و بي‌جهت» صادر نشده است

علي رغم انجام اصلاحات وارد شده به فيلم «بي خود و بي‌جهت»، هنوز پروانه نمايش اين فيلم صادر نشده است.

علي رغم انجام اصلاحات وارد شده به فيلم «بي خود و بي‌جهت»، هنوز پروانه نمايش اين فيلم صادر نشده است.

سعيد خاني مدير پخش اين فيلم در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن اعلام اين مطلب گفت: آقاي شمقدري و سجادپور در مصاحبه‌هايي اعلام كردند در صورت انجام اصلاحات، فيلم «بي‌خود و بي‌جهت» مشكلي براي اكران نخواهد داشت. اما با وجود اينكه اصلاحات كاملا توسط عبدالرضا كاهاني كارگردان فيلم انجام شده است هر بار كه براي دريافت پروانه نمايش مراجعه مي‌كنيم ما را به صبر دعوت مي‌كنند.

وي با بيان اينكه تاكنون هم زمان مناسب را براي اكران از دست داده‌ايم اظهار كرد: به دنبال اكران عيد فطر بوديم كه نشد و تنها اكران دوم عيد فطر باقي مانده و نگرانيم زماني پروانه نمايش فيلم را صادر كنند كه ديگر فرصت مناسب براي اكران نداشته باشيم.

خاني كه در اين فيلم به عنوان مجري طرح نيز فعاليت داشته است ادامه داد: ظاهرا اعضاي شوراي پروانه نمايش نسخه اصلاح شده را ديده‌اند و مشكلي ندارند و آقاي سجادپور هم در مصاحبه اخيرشان با ايسنا، اعلام كرده «بي‌خود و بي‌جهت» مشكلي براي اكران ندارد. اما علي رغم اين گفته، نه تنها پروانه نمايش داده نشده بلكه براي حضور در جشنواره خارجي هم مخالفت كرده‌اند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به شدت بلاتكليف هستيم و متاسفانه سرمايه فيلمي كه كاملا در بخش خصوصي تهيه شده اين گونه خوابيده است.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91052415243
  • خبرنگار : 71133