/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

عبادي: ذلت اسرائیل، محصول پس لرزه های جنگ 33 روزه مقاومت است

نماینده مردم بیرجند درمجلس گفت: در حال حاضر اسرائیل با رشد منفی اقتصادی، نارضایتی درونی و مهاجرت روبه رو شده که این مشکلات نیز محصول پس لرزه های جنگ 33 روزه مقاومت لبنان است.

نماینده مردم بیرجند درمجلس گفت: در حال حاضر اسرائیل با رشد منفی اقتصادی، نارضایتی درونی و مهاجرت روبه رو شده که این مشکلات نیز محصول پس لرزه های جنگ 33 روزه مقاومت لبنان است.

حجت الاسلام محمد باقرعبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، گفت: در تمامی دنیا وقتی می خواهند اعتراض یا حمایت خود را از امری نشان دهند به خیابان‌ها می آیند و جمعیت خود را نشان می دهند.

وی افزود: راهپیمایی‌های مسلمین از آنجایی که بر رسانه‌ها تأثیر دارد بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس ادامه داد: اگر در گذشته جنگ‌هایی مانند حنین و خیبر بود و حضور در این جنگ‌ها جهاد در راه خدا محسوب می‌شد، در حال حاضر نیز شرکت در راهپیمایی‌ها و حمایت از مردم مظلوم نیز یک جهاد فی سبیل الله به شمار می آید.

عبادی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب این راهپیمایی‌ها را رصد می‌کنند و حتی جمعیت شرکت کننده را نیز زیر نظر دارند.

وی تأکید کرد: رسانه های غربی معمولاً اخبار را سانسور می کنند و جمعیت‌های میلیونی را چند هزاری جلوه می دهند اما در دنیای امروز که فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در تمامی نقاط جهان گسترده شده و رسانه‌ها بر جهانیان حاکمیت می‌کنند امکان اینکه خبری به گوش مردم نرسد وجود ندارد لذا شرکت در راهپیمایی تأثیر غیر قابل انکاری بر افکار جهانی دارد.

نماینده بیرجند با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی‌ها در هر سال موقعیت و شرایط ویژه خود را دارد، گفت: امسال نیز از آنجایی که در منطقه بیداری اسلامی شکل گرفته، شرکت در راهپیمایی روز قدس و توجه به فلسطین اشغالی بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: توطئه‌های گسترده‌ای در دنیا برای درهم شکستن آرمان‌های فلسطین و مقاومت وجود دارد و اکنون نیز بر مردم مظلوم سوریه تحمیل می شود بنابراین بر ما مسلمانان وظیفه است تا در حمایت از مظلومین مسلمان به پا خیزیم.

وی با بیان اینکه اسرائیل هیچ وقت به اندازه امروز ذلیل و خوار نبوده است، گفت: طی یک نظرسنجی نزدیک به 900 هزار نفر از اسرائیلی‌های مقیم فلسطین مهاجرت کرده و 85 درصد از ایشان ترجیح می دادند تا به کشورهای دیگر رفته و مشغول به کار شوند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: اسرائیل اکنون نزدیک ترین شریک های سیاسی خود مانند بن علی، مبارک و کشور مصر را از دست داده و ذلتی که امروز در اسرائیل می بینیم در هیچ جای تاریخ و برای هیچ جمعیتی دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: در راهپیمایی‌ها وقتی بر فلسطین تکیه می‌کنیم منظور یک کشور نیست چراکه قدس و فلسطین تنها یکی از نمادهای مظلومیت مسلمانان و سلطه‌گری غرب بر منافع اسلامی است.

نماینده بیرجند در مجلس، بیداری اسلامی را محصول حضور در صحنه‌ها و راهپیمایی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی در شرایط جنگ رسانه‌ای امروز باید بیداری و هوشیاری به خرج دهند و رسانه‌های غربی و اهداف آنها را به مردم بشناسند.

انتهاي پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052414995
  • خبرنگار :