کشف 7 فقره سرقت محموله‌هاي ترانزيتي در سمنان

فرمانده انتظامي استان سمنان،گفت: با تلاش چند ماهه ماموران انتظامي استان سمنان، باند 5 نفره سرقت محموله‌هاي ترانزيتي در جاده‌های این استان شناسايي، دستگير و 7 فقره سرقت به ارزشي بالغ بر دو ميليارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي استان سمنان،گفت: با تلاش چند ماهه ماموران انتظامي استان سمنان، باند 5 نفره سرقت محموله‌هاي ترانزيتي در جاده‌های این استان شناسايي، دستگير و 7 فقره سرقت به ارزشي بالغ بر دو ميليارد ريال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سردار"محمدرضا ميرزايي"، در جمع خبرنگاران، ضمن تشريح جزييات اين خبر، افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت محموله‌هاي ترانزيتي در سال جاري در سطح جاده‌هاي استان و با توجه به حساسيت موضوع، اکيپ‌هاي ويژه‌اي از ماموران مجرب پليس تشکيل و پيگيري پرونده را در دستور کار قرار دادند.

سردار ميرزايي با اشاره به اجراي تورهاي ايست و بازرسي و کنترل هاي نامحسوس و ارايه آموزشهاي لازم به رانندگان محموله‌هاي ترانزيتي، تصريح کرد: سرانجام پس از چند ماه تلاش شبانه روزي، عوامل پاسگاه انتظامي آبخوري سمنان به سرنشين يک دستگاه خودروي پرايد که به طرز مشکوکي در حوالي پارکينگ‌هايي که خودروهاي ترانزيت در آن متوقف بوده، تردد داشت، مظنون مي‌شوند و وي را پس از دستگيري، تحت بازجويي قرار مي‌دهند.

وي ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمي بود، براي انجام تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي استان انتقال يافت و بازجويي‌هاي فني کارآگاهان پليس آگاهي به نتيجه مي‌رسد.

ميرزايي افزود: متهم که توقع مواجهه با کارآگاهان مجرب پليس سمنان را نداشت، پس از مشاهده اسناد و مدارک غيرقابل انکار، لب به اعتراف گشود و پرده از راز اين سرقتها برداشت.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: با اظهارات متهم، چهار نفر ديگر عضو اين باند سرقت که به شکل حرفه‌اي دست به سرقت محموله‌هاي ترانزيتي در جاده‌ها مي‌زدند، شناسايي و همگي در عملياتهايي هماهنگ و ضربتي در يکي از استانهاي شمال غربي کشور دستگير شدند.

سردار ميرزايي با بيان اين که تاکنون 7 فقره سرقت محموله توسط اعضاي اين باند کشف شده است، گفت: ارزش ريالي محموله‌ها بالغ بر دو ميليارد برآورد مي‌شود.

وي گفت: علاوه بر دو دستگاه خودرو شامل سواري پرايد و يک دستگاه کاميونت، مقدار زيادي از کالاهاي سرقتي نيز کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامي استان سمنان در پايان با اشاره به عزم جدی پليس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي در اين استان تاکيد کرد: البته نبايد از اين نکته نيز غفلت کرد که در تمام مواردي که باندهاي سرقت به طور حرفه‌اي در سطح استان عمل مي‌کنند، اعضاي آن افرادي غيربومي هستند.

انتهاي پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 91052414967
  • خبرنگار :