امام جمعه شهرستان قشم: روز قدس، روز قدرت‌نمايي مسلمانان است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: روزجهاني قدس بهترين فرصت براي قدرت نمايي مسلمانان در برابر دنياي استكباري است.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: روزجهاني قدس بهترين فرصت براي قدرت نمايي مسلمانان در برابر دنياي استكباري است.

حجت‌الاسلام والمسلمين "احمد حسن‌زاده" در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، افزود: شرايط امروز جهان اسلام با توجه به نقشه‌هاي شوم دشمنان از حساسيت بالايي برخوردار است و اتحاد مسلمانان در روز قدس و حركت عظيم آنان در برائت از استكبار نقش تاثير گذاري در مبادلات سياسي آنان خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به نقشه استكبار جهاني و رژيم صهيونيستي، اظهار کرد: براي برون‌رفت از دام دشمنان بايد با تمام قوا و در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان اتحاد خود را به جهانيان نشان دهيم.

وي درگيري در كشورهاي اسلامي نظيرعراق، افغانستان، سوريه، ميانمار و ايجاد گروه‌هاي به اصطلاح جهادي را از حلقه‌هاي بهم بافته دشمنان اسلام دانست واظهار کرد: استكبار و رژيم صهيونيستي با ايجاد درگيري در كشورهاي اسلامي سعي دارند مردم مسلمان را با هدف بهره‌برداري از منابع عظيم اين كشورها به جان هم بياندازند.

حجت الاسلام حسن زاده با گراميداشت سالروز پيروزي حزب‌الله لبنان بر ارتش جنايتكار رژيم صهيونيستي در جنگ33 روزه، گفت: پيروزي و موفقيت مسلمانان فلسطيني در جنگ 22 روزه غزه نشان ازاهميت وحدت و مقاومت بين مسلمانان دارد.

حسن‌زاده، سالگرد بازگشت افتخار آفرين اولين گروه از آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي را گرامي داشت و خواستار رسيدگي هر چه بيشتر مسوولان به نيازهاي اساسي اسوه‌هاي مقاومت و ايثار شد.

انتهاي پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۰:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 91052414721
  • خبرنگار :