پيام فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله شمال‌غرب كشور

فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله اخير در شمال غرب كشور، پيامي صادر كرد و خواستار رسيدگي سريع و دقيق به مصدومان و حادثه‌ديدگان اين حادثه شد.

فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پي زلزله اخير در شمال غرب كشور، پيامي صادر كرد و خواستار رسيدگي سريع و دقيق به مصدومان و حادثه‌ديدگان اين حادثه شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«بار ديگر وقوع حادثه دلخراش زمين لرزه، موجب جان باختن و مجروح شدن و مصدوميت تعدادي از هموطنان عزيزمان در شهرستان‌هاي اهر، هريس و ورزقان شد و موجبات تاسف را فراهم ساخت.

بطور يقيق اين حادثه قلوب همه هموطنان را متأثر كرد و آثار تخريبي و خسارات جاني ناشي از آن ملت را داغدار ساخت و متاسفانه بخش‌هاي زيادي از اين مناطق در اثر زلزله تخريب گرديد. مردم صبور ايران تاكنون بارها شاهد و ناظر اين گونه بلايا و مشكلات طبيعي بوده‌اند و بحمدالله توانسته‌اند با روحيه و ايمان قوي خود به ياري آسيب‌ديدگان بپردازند و آلام آنها را تسكين دهند. اميدواريم اين‌گونه مشكلات و مصائب هشداري براي مسئولان باشد تا نسبت به بازسازي بافت‌هاي فرسوده و حفظ جان و مال مردم همت بيشتري مصروف دارند.

انتظار اين است تا مسئولان بخش‌هاي امداد و نجات و حوادث غيرمترقبه در اينگونه شرايط بحراني با سرعت عمل و دقت كار نسبت به نجات مصدومان و حادثه‌ديدگان اقدام كنند تا از افزايش وسعت و ميزان حادثه جلوگيري شود.

اعضاي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت ضمن اظهار تاسف فراوان و همدردي با خانواده‌هاي مصيب‌ديده و طلب شفاي عاجل براي مجروحان و مصدومان و تاكيد بر ضرورت بازسازي سريع مناطق خسارت‌ديده و اسكان به هنگام آوارگان، آمادگي خود را براي كمك به حادثه‌ديدگان اعلام مي‌دارند و از مسئولان براي رفع مشكلات مردم آسيب‌ديده استمداد مي‌طلبند.»

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91052314661
  • خبرنگار :