راهپیمایی روز قدس، حاصل تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) است

یوم الله قدس با هدف و آرمان الهی برگرفته از مکتب انسان ساز اسلام و تدبیر حکیمانه احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) است.

یوم الله قدس با هدف و آرمان الهی برگرفته از مکتب انسان ساز اسلام و تدبیر حکیمانه احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی پیامی آحاد مردم شریف و متدین استان قم را به شرکت هرچه باشکوه و پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: یوم الله قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است که در ستیز بی امان با استکبار جهانی و اشغالگران جنایت پیشه و خون آشام قدس شریف و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجام می‌شود.

از برکات این اقدام مقدس، تحقق بیداری اسلامی ضد استکبار- صهیونیستی به عنوان مقدمه‌ای بر فرو پاشی و اضمحلال نظام جعلی نزادپرستان صهیون و آزادی فلسطین عزیز از چنگال دژخیمان اشغالگر می باشد.

در پایان این پیام عنوان شده است: و اینک در این مقطع حساس و سرنوشت ساز بلاد اسلامی و در نظر گرفتن توطئه‌های مذبوحانه و فراگیر استکبار و حکام طاغوتی دست نشانده آمریکا و انگلیس علیه مسلمانان، امت خداجوی و بهره‌مند از فیوضات عطر روح بخش بهار قرآن و ضیافت الهی را به شرکت هرچه باشکوه و پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می کند.

به آگاهی می رساند: ساعت 10 صبح آحاد مردم شریف و متدین از مناطق دهگانه شهری و تجمع در میدان شهید مطهری، راهپیمایی یکپارچه و حماسی مردم بصیر و زمان شناس قم قهرمان ساعت 11 صبح از میدان شهید مطهری آغاز می‌شود.

یادآور می شود: راهپیمایی روز جهانی قدس از طریق مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) شمال خیابان اراک، پل حجتیه و خیابان آیت الله العظمی نجفی مرعشی(ره) ادامه خواهد داشت.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 91052213628
  • خبرنگار :