در پيامي به احمدي‌نژاد

نخست‌وزير پاكستان كشته‌شدن تعدادي از هموطنان‌مان در زمين‌لرزه شمال غرب كشور را تسليت گفت

نخست‌وزير پاكستان، با ارسال پيامي به محمود احمدي‌نژاد در گذشت جمعي از هموطنان‌مان در زمين‌لرزه شمال غرب كشور را تسليت گفت.

نخست‌وزير پاكستان، با ارسال پيامي به محمود احمدي‌نژاد در گذشت جمعي از هموطنان‌مان در زمين‌لرزه شمال غرب كشور را تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري آسوشيتدپرس پاكستان، گزارش داد: راجا پرويز اشرف، نخست‌وزير پاكستان در پيام تسليت به محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور ايران با قربانيان زمين لرزه روز شنبه در ايران ابراز همدردي كرد.

در اين پيام آمده است: دعاي خير ما همراه برادران و خواهران‌مان در ايران است كه گرفتار اين بلاي طبيعي شدند.

نخست وزير پاكستان براي كمك به دولت و ملت ايران در اين حادثه اعلام آمادگي كرد و دستوراتي را براي برقراري فوري تماس با ايران به نهاد‌هاي مربوطه در پاكستان داد.

وي افزود: بلاياي طبيعي چالشي جدي براي همه كشورها است. هيچ منطقه‌اي مصون از آن نيست. ما به ايجاد يك استراتژي جامع در سطوح ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي براي برخورد با فجايع طبيعي نياز داريم.

پيشتر نيز احمد داود اوغلو، وزير امور خارجه تركيه در تماس تلفني با علي اكبر صالحي، وزير امور خارجه كشورمان، با خانواده‌هاي قربانيان ابراز همدردي كرد و از آمادگي كشورش براي ارسال هرگونه كمكي خبر داد.

در عين حال براساس گزارش شبكه خبري سي.بي‌.اس، جامعه ايرانيان ونكوور اعلام كرده كه درصدد يافتن راه‌هاي كمك به قربانيان اين حادثه است.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91052213582
  • خبرنگار :