واژگوني مرگبار اتوبوس اسكانيا در آزادراه قزوين

ترافيك نيمه‌سنگين در محورهاي زلزله‌زده آذربايجان‌شرقي/ برخورد كمپرسي و سمند 4 قرباني گرفت

معاون عمليات پليس راه كشوراز ترافيك نيمه سنگين در محورهاي منتهي به شهرستان‌هاي زلزله زده خبر داد.

معاون عمليات پليس‌راه كشور از ترافيك نيمه سنگين در محورهاي منتهي به شهرستان‌هاي زلزله‌زده خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندياري در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاي دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه شب گذشته ترافيك سنگيني در محورهاي منتهي به مناطق زلزله‌زده اهر و ورزقان وجود داشت گفت: اين ترافيك به دليل حجم خودروهاي امدادي و مردمي ايجاد شده بود.

وي با بيان اينكه بر اساس آخرين آمار امروز محورهاي منتهي به شهرستان‌هاي اهر و ورزقان ترافيك نيمه سنگين است گفت: اين ترافيك به علت حضور خودروهاي امدادي و مردمي ايجاد شده است.

معاون عمليات پليس‌راه كشور همچنين در تشريح مهمترين تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگوني يك دستگاه ميني‌بوس فيات در محور تبريز به آزادشهر در استان آذربايجان‌شرقي اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه به دليل بروز نقص فني در وسيله نقليه رخ داد، هشت تن مجروح شدند.

وي همچنين به برخورد خونين يك دستگاه كمپرسي بنز با سمند در محور ساري به قائم‌شهر در استان مازندران اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه به علت ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه از جانب راننده كمپرسي بنز رخ داد چهار تن جان خود را از دست دادند.

اسفندياري همچنين در ادامه مهمترين تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگوني يك دستگاه اتوبوس اسكانيا در كيلومتر 60 آزادراه قزوين به زنجان اشاره كرد و گفت: در اين حادثه كه به علت عدم‌توجه به جلو راننده رخ داد يك تن كشته و 4 تن مجروح شدند.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91052213445
  • خبرنگار : 71368