نطق ميان‌دستور؛

ايرانپور: ضربه زدن به اتحاد مسلمانان، هدف دخالت غرب در سوريه است

نماينده‌ي مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد:‌ ضربه زدن به اتحاد مسلمانان هدف دخالت غرب و آمريكا در سوريه است.

نماينده‌ي مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد:‌ ضربه زدن به اتحاد مسلمانان هدف دخالت غرب و آمريكا در سوريه است.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي ايرانپور در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز مجلس در خصوص مسايل بين‌المللي و منطقه‌اي از جمله سوريه و ميانمار، گفت: دخالت‌هايي كه در سوريه انجام مي‌گيرد با هدف ضربه زدن به اتحاد مسلمانان در اين كشور و تضعيف دولت قانوني آن است، بنابراين انتظاري كه از سازمان ملل متحد و سازمان كنفرانس اسلامي مي‌رود بي‌تفاوت نبودن آنها نسبت به اين كشتار و تروريست‌هاي فعال در اين كشورها است.

وي با اشاره به برخي گراني‌هاي اخير و مشكلات اقتصادي كشور، اظهار داشت: جلساتي با وزراي اقتصادي در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد كه ملت ايران منتظر اعلام نتايج اين جلسات هستند.

نماينده‌ مردم مباركه در خصوص مشكلات حوزه انتخابيه خود، تصريح كرد: مشكل بيكاري با آمار دو رقمي 12/2 در يكي از صنعتي‌ترين شهرستانهاي كشور، يكي از مشكلات گسترده شهر مباركه است بنابراين انتظار مي‌رود همانطور كه آلاينده‌ها و تورم اين صنايع مختص به خود شهرستان است، فوائد آن نيز به اين شهرستان برسد و اولويتي براي استخدام نيروهاي بومي در نظر گرفته شود.

ايرانپور همچنين رفع مساله‌ي خشكسالي در كشور را مورد تاكيد قرار داد.

اين عضو كميسيون كشاورزي خاطر نشان كرد: قرار نيست كشاورزي يك استان براي صنعت به نابودي رود و بايد هماهنگي و تناسب كاري ميان حوزه صنعت و كشاورزي برقرار شود.

وي در پايان در خصوص برخي مشكلات حوزه انتخابيه خود به مسئولان ا جرايي كشور تذكراتي ارائه داد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91051710833
  • خبرنگار : 71439