در ديدار نبيه‌بري

جليلي هشدار داد: دسيسه استكبار و صهيونيسم براي دامن زدن به اختلافات طايفه‌يي

دبير شوراي عالي امنيت ملي عصر دوشنبه با نبيه بري، رييس مجلس لبنان ديدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه گفت‌و‌گو كرد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي عصر دوشنبه با نبيه بري، رييس مجلس لبنان ديدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه گفت‌و‌گو كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سعيد جليلي كه صبح دوشنبه براي ديدار با مقامات لبناني در راس هياتي وارد بيروت شده است،‌ در ادامه سفرش با نبيه بري ديدار كرد.

او با اشاره به دسيسه جبهه استكبار و صهيونيسم بين‌الملل براي ايجاد انحراف در روند بيداري اسلامي و دامن زدن به اختلاف‌هاي قومي و طايفه‌يي براي مقابله با فرصت‌هاي جديد جهان اسلام بر ضرورت هوشياري ملت‌هاي منطقه تاكيد كرد.

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي هم‌چنين بر ضرورت هم‌فكري و هم‌افزايي بيش از پيش كشورهاي منطقه و نخبگان جهان اسلام براي بهره‌برداري موثر از فرصت‌هاي جديد ناشي از رشد بيداري اسلامي در منطقه و تقويت جريان مقاومت بر ضد رژيم صهيونيستي تأكيد كرد.

در اين ديدار نبيه بري نيز گفت: آن‌چه در سوريه مي‌گذرد يك توطئه از قبل طراحي شده در جهت خدمت به منافع رژيم صهيونيستي است و لازم است نسبت به دسيسه دشمنان براي بسط بحران در منطقه هوشيار باشيم.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91051610329
  • خبرنگار : 71049