فيروزآبادي: آل‌سعود، قطر و ترکیه مسئول خون‌های سوریه هستند/پس از سوريه نوبت تركيه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اوضاع منطقه و جهان اظهار كرد: آمریکا هر روز در خاک خود کفاره جنگ‌طلبی و خشونت‌طلبی خود را می‌پردازد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اوضاع منطقه و جهان اظهار كرد: آمریکا هر روز در خاک خود کفاره جنگ‌طلبی و خشونت‌طلبی خود را می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرلشکر سيدحسن فیروزآبادی در گفت‌وگويي با "سپاه‌نیوز"، به اوضاع منطقه و بويژه مسايل سوریه اشاره كرد و گفت: آل‌سعود، قطر و ترکیه مسئول خون‌هایی هستند که در خاک سوریه ریخته می‌شود.

وي با بيان اينكه "این مبنای درستی نیست که کشورهای همسایه سوریه به کمک اهداف جنگ‌طلبانه آمریکا بروند"، تاكيد كرد: اگر این کشورها این مبنا را قبول کرده‌اند، باید بدانند که بعد از سوریه نوبت ترکیه و بقیه کشورها خواهد بود.

فیروزآبادی با بيان اینکه "آمریکا هر روز در خاک خود کفاره جنگ‌طلبی و خشونت‌طلبی خود را می‌پردازد"، اظهار کرد: مبادا ترکیه، عربستان و قطر قربانی ترویج تروریسم القاعده شوند و از این بابت ما به دوستانمان هشدار می‌دهیم.

اين عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: امروز القاعده و وهابیت گریبانگیر مسلمانان بی‌گناه شده‌اند و از این‌رو بايد سران مسلمانان با تأمل بیشتر، در تقویت روحیه و حمایت از مسلمانان بکوشند و توجه کنند که نهی از منکر در بین مسلمانان یک تکلیف است.

وي با بيان اينكه "دشمنان اسلام در هیچ شرایطی دست از ترور برنمی‌دارند"، تصريح كرد: می‌بینید که همزمان با برگزاری مسابقات المپیک جهانی که مشعل صلح و دوستی و همزیستی مردم جهان است، یک افسر انگلیسی در حال حمل 50 جلیقه انفجاری در فرودگاه کابل دستگیر می‌شود. آیا این جنایتکار قصد کشتن صدها مسلمان بی‌گناه از شیعه و سنی در منطقه را نداشته است؟

رييس ستادكل نيروهاي مسلح در پايان تاكيد كرد: اینگونه توطئه‌های اختلاف‌برانگیز باید مایه عبرت مسلمانان شود و اتحاد و اتفاق مسلمانان را تقویت کند.

انتهای پيام

  • دوشنبه/ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91051610311
  • خبرنگار :