در ملاقات سفير ايران با وزير اطلاع‌رساني لبنان

تمهيدات رسانه‌يي ويژه روز جهاني قدس در لبنان بررسي شد

در ديدار سفير ايران در لبنان با وليد الداعوق وزير اطلاع رساني لبنان، با اشاره به نامگذاري جمعه آخر ماه مبارك رمضان از سوي امام خميني(ره) به عنوان روز جهان قدس و مصوبه اجلاس اخير وزراي اطلاع‌رساني كشورهاي عضو سازمان همكاري اسلامي در گابن مبني بر شناسايي رسمي روز جهاني قدس بررسي شد.

در ديدار سفير ايران در لبنان با وليد الداعوق، وزير اطلاع‌رساني لبنان، مصوبه اجلاس اخير وزيران اطلاع‌رساني كشورهاي عضو سازمان همكاري اسلامي در گابن مبني بر شناسايي رسمي روز جهاني قدس بررسي شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار دو طرف بر ضرورت اهتمام ويژه كشورهاي عضو به اقدامات رسانه‌يي در حمايت از قدس شريف در اين ايام و برنامه‌ريزي مناسب براي برگزاري هرچه باشكوه‌تر و مؤثرتر اين روز در لبنان تاكيد كردند.

وزير اطلاع‌رساني لبنان با تأكيد بر اهميت موضوع فلسطين براي امت اسلامي و همه ملت‌هاي آزاده جهان، آمادگي و اهتمام به انجام تمهيدات مناسب براي اقدامات رسانه‌يي در روز جهاني قدس را مورد تأكيد قرار داد.

غضنفر ركن‌آبادي گفت: علاوه بر مراسم ويژه روز جهاني قدس، به منظورهماهنگي پوشش گسترده رسانه‌يي اين روز، دوشنبه شب همزمان با روز خبرنگار در ايران، نشست گسترده‌اي شامل حدود سيصد شخصيت رسانه‌يي و خبرنگار لبناني و ايراني با حضور برخي شخصيت‌هاي سياسي دو كشور، در اقامتگاه سفير كشورمان در لبنان برگزار خواهد شد.

در اين ديدار محمدحسين رييس‌زاده، رايزن فرهنگي سفارت كشورمان نيز حضور داشت.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91051509338
  • خبرنگار :