معاون حوزه‌های علمیه: ماه رمضان فرصتي برای تقويت باورهاي ديني است

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ماه مبارك رمضان فرصتی برای تقويت باورهای دينی بين مردم است.

معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ماه مبارك رمضان فرصتی برای تقويت باورهای دينی بين مردم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن زمانی در جمع طلاب خواهر شهرستان مهدیشهر، با اشاره به این‌که «رمضان ماهی برای تقویت باورهای دینی است» افزود: رمضان تمرینی برای ماه‌های دیگر سال است تا زمینه دوری از گناهان توسط مسلمانان را در طول سال فراهم کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مساجد در این ماه اظهار كرد: امروز دشمنان و استكبار از مساجد هراس دارند و مسجد و محافل معنوی ماست كه به يك خوار در چشم دشمنان تبديل شده است.

زمانی تصریح کرد: اميدواريم که خداوند روح و جان ما را دگرگون و بر معنويات ما بيفزايد.

همچنین در این نشست حجت‌الاسلام غلام رضا زاهدی ريیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: در ماه مبارک و پر خير و برکت رمضان همه ما وظيفه داريم بخوبي از اعمالمان مراقبت داشته باشيم چراکه خداوند کريم در اين ماه ما را مهمان سفره‌هاي کريمانه خود کرده است.

زاهدی افزود: در ماه مبارک رمضان درب‌هاي رحمت الهي بر روي انسان‌هايي باز است که خداوند او را مهمان خويش خوانده، پس از خدا بخواهيم درب‌هاي رحمتش را هميشه بر روي ما باز نگه دارد.

وی با تاکید بر این‌که «حفظ حجاب و عفاف تنها مصونیت نیست بلکه اعتلای ارزش‌های انسانی و تقویت این بعد الهی است» گفت: حفظ حجاب و عفاف به زن احترام و منزلت می‌بخشد.

زاهدی اظهار كرد: حفظ ارزش‌های الهی و انسانی نظیر حجاب و عفاف والاترین و بالاترین معرفت و تکریم فضایل است زیرا ارزش‌های انسانی را درک کردن و راه سعادت را پیمودن خود تعالی واقعی است.

ريیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از خواهران طلاب حوزوي و مبلغه این شهر خواست تا معضلات اجتماعي و فرهنگي منطقه را شناسايي کنند تا جهت رفع آنها اقدام شود.

انتهاي پیام

  • دوشنبه/ ۹ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91050905688
  • خبرنگار :