پس از گذشت يك هفته از پخش

شبكه دو به بازنگري در ويژه‌برنامه‌‌ي افطارش تصميم گرفت

برنامه‌ي ‌افطار شبكه دو سيما پس از پخش هفت قسمت، با اعمال تغييرات ويژه و بازنگري كلي جهت ارتقاء به روي آنتن رفت.

برنامه‌ي ‌افطار شبكه دو سيما پس از پخش هفت قسمت، با اعمال تغييرات ويژه و بازنگري كلي جهت ارتقاء به روي آنتن رفت.

مدير گروه معارف شبكه دو سيما در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي تغييرات ايجاد شده در ويژه برنامه «سيمرغ» خاطرنشان كرد: بنا به دلايلي اين برنامه از ابتدا خوب شروع نشد اما حالا هم اشكالي ندارد و خدا را شكر كم‌كم در حال بهتر شدن است. ضعف‌هايي در برنامه حاكم بود كه با كمك گرفتن از دوستان ديگر رفع مي‌شود.

دكتر محسن حبيبي افزود: تغيير خاصي در برنامه «سيمرغ» ايجاد نشده است، جز اينكه اين برنامه ارتقاء پيدا مي‌كند. اين برنامه با همان تايم قبلي يعني به مدت دو ساعت پيش از اذان مغرب تا حدود ساعت 22 با اجراي سيد جواد هاشمي به روي آنتن شبكه دو مي‌رود و ساير عوامل و تهيه‌كننده‌ي پيشين محمد ماجد، با برنامه همكاري دارند.

وي در پايان گفت: برنامه «سيمرغ» با همان دكور قبلي در برج ميلاد پخش مي‌شود اما ريتم اين برنامه كمي تندتر شده و گرافيكش هم از شب گذشته جديدتر شده و فضاي شادتري در آن حاكم مي‌شود.

«سيمرغ» عنوان ويژه برنامه افطار شبكه دو سيماست كه از اول ماه رمضان پيش از اذان مغرب به روي آنتن مي‌رود؛ قرار است تغييرات اين برنامه از شنبه ـ هفتم مرداد ماه ـ در آن اعمال شود.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۸ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91050804534
  • خبرنگار : 71404