جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان، كشتار مسلمانان در میانمار را محكوم كرد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با انتشار بيانيه‌اي، ضمن محكوم كردن جنايات اخير ميانمار، از مجامع بین‌المللی خواستند از ادامه اين كشتارها جلوگيري كنند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با انتشار بيانيه‌اي، ضمن محكوم كردن جنايات اخير ميانمار، از مجامع بین‌المللی خواستند از ادامه اين كشتارها جلوگيري كنند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«قرنهاست معاندان اسلام که توان ایستادن در برابر اندیشه‌های ناب اسلام را ندارند، با بدترین و غیرانسانه‌ترین راهها علیه اسلام به مبارزه می‌پردازند و در چند سال اخیر شاهد جنایاتی عظیم علیه مسلمانان در اقصی‌نقاط دنیا هستیم؛ جنایاتی که پس از فلسطین، لبنان، عراق، بحرین، سوریه و ... اینبار مسلمانان مظلوم میانمار قربانیان آن شدند.

مسلمانان مظلوم میانمار که حتی از جانب دولت میانمار به رسمیت شناخته نشده، اتباع خارجی قلمداد می‌شوند و از حقوق اولیه خود محرومند. این در حالی است که تعداد آنان بیش از هشتصد هزار نفر است.

حال این سوالات بدون جواب مانده است که سازمان پوشالی حقوق بشر کجاست و چه می‌کند؟ آقای دبيرکل سازمان ملل کجا ایستاده است؟ هولوکاست واقعی کجاست؟ آیا چنین نسل‌کشی حتی نیاز به پوشش رسانه‌ای ندارد یا اینکه ترس از بیداری اسلامی دهان رسانه‌های جهان را بسته است؟ حال زمانی که منافع ابرقدرت‌ها در نقطه‌ای از جهان به خطر بیفتد، تمام رسانه‌های دنیا بسیج و نسبت به آن حساسیت نشان می‌دهند و شرم‌آورتر اینکه در کنار این سکوت رسانه‌ای، مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر از جمله سازمان ملل در مورد این نسل کشی و کشتار وحشیانه، سکوت کرده و اقدام و واکنشی نداشته‌اند.

مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر دستگیری یک سرباز متجاوز اسرائیلی به خاک لبنان جنگ 33 روزه را به بهانه اعتراض مسلمانان غزه جنگ 22 روزه را، و در افغانستان و عراق و صدها جنایت دیگر را با شعار دفاع از حقوق بشر رقم زده‌اند، در برابر جنایت وقیحانه دولت میانمار در کشتار هزاران نفر از مسلمانان بیگناه این کشور سکوت را برگزیدند تا بار دیگر غربت مسلمان و مسلمانی و کینه دیرینه استکبار و دجالان زمانه با صراط مستقیم بیش از پیش آشکار شود.

در این برهه حساس از تاریخ کشورهای اسلامی باید به جای پرداختن به دعواهای مذهبی که با تحریک غرب در راستای نابود کردن کشورهای اسلامی و امکانات مسلمانان انجام می‌شود،‌ وحدتی پیدا کنند و از حقوق تک تک مسلمانان در سراسر جهان حمایت کنند، که بی‌شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سرسپرده آنها پیداست.

ما دانشجویان دانشگاه لرستان ضمن اعلام انزجار و محکومیت شدید کشتار کودکان، زنان و مردان مسلمان میانمار و به آتش کشیدن خانه و کاشانه آنان از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم در اقدامی سریع، جدی و قاطعانه به این نسل‌کشی پایان دهند و به حداقل وظیفه انسانی خود که دفاع از انسان‌ها در قبال ظالمان است عمل كنند.»

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91050201234
  • خبرنگار :