بيانيه بسيج جامعه پزشكي در همدردي با قتل‌عام مسلمانان ميانمار

بسيج جامعه پزشكي كشور با صدور بيانيه‌اي، ضمن ابراز همدردي با مسلمانان ميانمار، قتل‌عام و شكنجه آنها را محكوم كرد.

بسيج جامعه پزشكي كشور با صدور بيانيه‌اي، ضمن ابراز همدردي با مسلمانان ميانمار، قتل‌عام و شكنجه آنها را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين بيانيه به شرح زير است:

«همزمان با ماه ميهماني خداوند رحمان، اين‌بار فرزندان مهربان‌ترين رسول او در جنوب شرقي آسيا ـ ميانمار ـ و در سرزمين پدري خود مورد تجاوز قرار گرفته و به آتش كشيده مي‌شوند و آنان كه از اين هجمه جان به در مي‌برند غريبانه، آواره مرزهاي شمالي آن كشور شده‌اند. مسلمانان ميانمار به عنوان اقليتي قريب يك يا چند ميليون نفر جمعيت و با سابقه صدها سال اقامت در آن سرزمين كه تا چندي پيش مستعمره روباه پير بود، اينك متهم به خارجي بودن شده‌اند و از سالهاي 1960 تاكنون ده‌ها بار توسط ارتش ميانمار مورد قتل‌عام و شكنجه واقع شده‌اند.

هنوز اندكي از ورود وزير خارجه آمريكا به آن كشور نگذشته است كه تيغ اصلاحات آمريكايي حلقوم زنان و كودكان مسلمان را در روستاهاي آن سرزمين مي‌برند و سرخ‌پوشان بودايي در سكوت قبيحانه مجامع بين‌المللي و انفعال بي‌شرمانه مدعيان حقوق بشر، تحت حمايت مسئولان و ارتش آن كشور با بدوي‌ترين روش‌ها اقدام به پاكسازي نژادي آن سرزمين مي‌كنند و نسخه فلسطيني ديگري دوباره در حال اجرا است. بي‌شك در فضاي وارونه‌اي كه به دست زورمداران آمريكايي، صهيونيستي و اجانب آن در جهان شكل گرفته انتظاري جز آن نيست كه خون‌بهاي جايزه صلح نوبل خانم دكتر "تين‌سين" اجساد مثله شده و سوخته شده زنان و مردان و كودكان مسلمان هموطن او باشد. يقيناً در فضايي كه اسلام‌هراسي و بي‌حرمتي به مقدسات مسلمانان هر لحظه به گونه‌اي توسط دستگاه‌هاي تبليغاتي و جنگ نرم شياطين تبليغ مي‌شود، بايد هر روز در انتظار فجايعي از اين دست باشيم.

بسيج جامعه پزشكي ضمن محكوم كردن اين خيانت بي‌شرمانه از همه مجامع آزاد بين‌المللي و سازمانهاي مدافع حقوق بشر و نيز دولتها و ملتهاي اسلامي مي‌خواهد كه نقش حياتي خويش را در جهت توقف اين رويداد فاجعه‌بار و جلوگيري از اقدامات مشابه بعدي به عمل آورند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91050201021
  • خبرنگار :