اسماعيل‎نيا: نوسانات قيمت‌ها ربطي به تحريم ندارد

نماينده مردم کاشمر در مجلس گفت: نوسانات قيمت‌ها ربطي به تحريم‌ها ندارد.

نماينده مردم کاشمر در مجلس گفت: نوسانات قيمت‌ها ربطي به تحريم‌ها ندارد.

محمد اسماعيل‎نيا در گفت‌و‌گو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، با بيان اينکه 80 درصد نوسانات قيمت‌ها ناشي از وضعيت مديريتي است، گفت: نوسانات قيمت در بازار ربطي به تحريم‌ها ندارد زيرا آمريکا و اسرائيل هيچ غلطي نمي توانند بکنند و در زمان هشت سال جنگ که پيچيده ترين سالهاي پيش روي نظام ما بود، نتوانستند کاري بکنند.

وي با بيان اينکه آن زمان ما محکم ايستاديم و روي استکبار را زمين زديم، گفت: اگر مديريت قوي اعمال کنيم و با انسجام دست به دست هم دهيم، توطئه‌ها و تحريم‌ها هيچ تاثيري ندارد.

وي با اشاره به اينکه ما مسوولان مشکل داريم، گفت: بايد کج سليقگي در مديريت را کم کنيم و در نوع مديريت، دستگاه‌هاي اجرايي را کمک کنيم.

وي گفت: انگورکاران در فروش انگور خود عجله نکنند زيرا برنامه‌هايي داريم که اگر به نتيجه برسد امسال انگور را به قيمت کمتر نمي فروشيم تا واسطه‌ها هر کيلو انگور را 500 تومان از توليد کننده در خليل آباد بخرند و در برخي نقاط تهران تا 6000 تومان به فروش برسانند.

اسماعيل‌نيا با تأکيد بر اينکه بايد مشکلات ريشه‌يابي شود، به مشکلات در نظام توزيع کشور اشاره كرد و گفت: بايد با بسترسازي مناسب چرخه توليد تا مصرف تنظيم شود.

نماينده مردم کاشمر در مجلس با بيان اينکه با کميته امداد و بهزيستي جلساتي داشتيم که ماحصل آنها به کارآفريني منجر خواهد شد، گفت: برنامه‌هايي داريم که طي يک فرآيند زماني به طور جدي آنها را دنبال مي کنيم.

انتهاي پیام

  • دوشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91050201004
  • خبرنگار :