آلبوم جديد «كيتارو» اواخر تابستان وارد بازار مي‌شود

آلبوم جديد «كيتارو» اواخر تابستان روانه‌ي بازار موسيقي مي‌شود.

آلبوم جديد «كيتارو» اواخر تابستان روانه‌ي بازار موسيقي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كيتارو ـ آهنگساز و نوازنده‌ي سرشناس ژاپني ـ آلبوم جديدش را با همكاري «دنيس بنكس» در شهريور ماه به دوستداران موسيقي تقديم مي‌كند.

آلبوم جديد «ماسانوري تاكاهاشي» كه در دنيا با نام مستعار كيتارو شناخته مي‌شود، «بگذار مادر زمين سخن بگويد» نام دارد و قرار است در روز يازدهم سپتامبر (21 شهريور) روانه بازار موسيقي شود.

به گزارش ماي اسپيس‌«صلح»، «او ديگر مرا دوست ندارد»، «پايان روز»، «روز خوبي براي مردن» و «ترانه‌ي مسئوليت» از آهنگ‌هايي هستند كه كيتارو با همراهي دنيس بنكس در آلبوم جديد خود منتشر مي‌كند.

كيتارو متولد سال 1953 در شهر تويوهاشي ژاپن، اولين‌بار با خريد يك گيتار و بدون هيچ معلمي نوازندگي را تجربه كرد. او كه اكنون به عنوان يكي از بزرگترين آهنگسازان بزرگ جهان شناخته مي‌شود‌، سواد موسيقي به معناي كلاسيك ندارد و به گفته خودش‌، آموخته است تنها به گوش و احساسات خود اعتماد كند.

اين چهره مشهور دنياي موسيقي كه اكنون ساكن شمال سانفرانسيسكو است،‌ پس از آشنايي با ساز جادويي‌ «سينتي سايزر» به طور جدي قدم به عرصه موسيقي جهان نهاد.

وي پس از آشنايي با گروه «خانواده‌ي خاور دور» و تور سراسر اروپا،‌ اولين آلبوم خود را در سال 1976 منتشر كرد. «داستان ماه كامل» و «بهشت» از نخستين آلبوم‌هاي او هستند.

وي پس از همكاري در ساخت موسيقي سريال مستند «جاده ابريشم»،‌ به شهرت و محبوبيتي بين‌المللي دست پيدا كرد و سرانجام جوايز معتبر «گرمي» و «گلدن گلوب» را از آن خود كرد.

ساخت موسيقي فيلم «بهشت و زمين» به كارگرداني «اوليور استون» از كارهاي كيتارو است . او تاكنون 30 آلبوم منتشر كرده كه بسياري از آن‌ها جزو پرفروش‌ترين آثار موسيقي جهان بوده‌اند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 91050200836
  • خبرنگار : 71413