ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت ارزش‌های الهی در جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت ارزش‌های دینی و الهی در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت ارزش‌های دینی و الهی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان ماه میهمانی خدا و ماه نزول برکات آسمانی به جامعه است و ما باید از این ماه نهایت بهره را ببریم.

وی با بيان اين‌كه «ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای احیاي ارزش‌های دینی است» گفت: ماه رمضان ماهی است که جامعه بشریت در آن با مسیری تازه و نو آشنایی پیدا کرد و مسیر حرکت بشر و صلاح و آخرت بشر در این ماه فراهم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این ماه علاوه بر این‌که ماه نزول قرآن و ماه هدایت بشر است، ماه استغفار و آرامش روحی و معنوی بشر محسوب می‌شود و در این ماه است که زنگار از دل برداشته می‌شود و قلب انسان سرشار نورانیت می‌شود و دیگر جایی برای حضور شیطان باقی نمی‌گذارد.

وی افزود: خانواده‌ها باید سعی کنند از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان بهره لازم ببرند و با خواندن قرآن و عمل به دستورات آن زمینه رشد ارزش‌های دینی را فراهم کنند.

آفتابی مهمترین برنامه‌های فرهنگی را برنامه‌هایی دانست که بر سطح معرفت جامعه بیافزاید.

وی در ادامه با بيان اين‌كه «محوریت بخشیدن به قرآن از رسالت‌های مهم برنامه‌های ماه مبارک رمضان است» تصریح کرد: رمضان بهار قرآن است و این ماه بهترین فرصت برای بهره گیری از قرآن و ارزش‌های قرآنی است.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91050100669
  • خبرنگار :