مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):

ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي سعادت ابدي است

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) گفت: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي سعادت ابدي است.

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) گفت: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي سعادت ابدي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین كريم سرافراز در مراسم محفل انس با قرآن و افتتاحيه برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان، این ماه را بهترين فرصت براي سعادت ابدي انسان‌ها دانست و افزود: در ماه مبارك رمضان از خدا بخواهيم كه عمرمان در غفلت و فراموشي از ياد خدا سپري نشود و مغرور و مست كرم و لطف بي حد و نهايت خداوند متعال نشويم.

وي عمر را يكي از سرمايه‌ها و نعمت‌هاي ارزشمند خداوند به انسان دانست و اظهار كرد: عمر كوتاه انسان به سه بخش طفوليت و بازي‌هاي كودكانه، ميان سالي و اوج بهره برداري معنوي و كهولت و سستي تقسيم مي‌شود.

سرافراز ادامه داد: فرصت بين 15 سالگي تا 60 سالگي بهترين دوران براي ساختن بي نهايت زندگي و بهره مندي از معنويات است.

وي با اشاره به آياتي از قرآن كريم مبني بر اين‌كه "انسان همواره در خسران و زيان‌كاري است" خاطرنشان کرد: خداوند فرصت‌هاي بسياري در عمر كوتاه انسان در اختيارش قرار داده كه شب‌هاي قدر يكي از اين فرصت‌هاي طلايي است و هر شب قدر برابر با يك عمر طبيعي انسان يعني 80 سال است.

سرافراز با اشاره به اهميت اقامه نمازهاي جماعت و انس با قرآن كريم، تصریح کرد: مناجات با خداوند متعال، انس با قرآن كريم و راز و نياز به درگاه الهي در شب‌ها و روزهاي ماه ضيافت الهي انسان را به قرب و رضاي خدا نزديك مي‌سازد.

وي با اشاره به دعاهاي حضرت امام سجاد(ع) در صحيفه سجاديه، افزود: مبادا عمر كوتاه ما در دنياي فاني چراگاه شيطان شود و ما در خدمت هواهاي شيطاني قرار بگيريم كه در آن صورت مشمول غضب خداوند خواهيم شد.

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان چهارمحال خاطرنشان کرد: ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان المبارك سه ماهي هستند كه از آن‌ها با عنوان ماه ولايت، نبوت و ماه خدا ياد مي‌شود.

انتهاي پیام

  • یکشنبه/ ۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91050100533
  • خبرنگار :