سازمان بسیج جامعه پزشکی فجايع ميانمار را محكوم كرد

سازمان بسیج جامعه پزشکی با صدور بيانيه‌اي فجايع اتفاق افتاده در ميانمار را محكوم كرد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی با صدور بيانيه‌اي فجايع اتفاق افتاده در ميانمار را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در متن اين بيانيه آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین

در آستانه ماه میهمانی خداوند رحمان این بار فرزندان مهربان‌ترین رسول او در جنوب شرقی آسیا - میانمار- و در سرزمین پدری خود مورد تجاوز قرار گرفته و به آتش کشیده می‌‌شوند و آنان که از این هجمه جان به در می‌برند غریبانه، آواره مرزهای شمالی آن کشور شده‌اند، مسلمانان میانمار به عنوان اقلیتی قریب یک یا چند میلیون نفر جمعیت و با سابقه صدها سال اقامت در آن سرزمین که تا چندی پیش مستعمره روباه پیر بود، اینک متهم به خارجی بودن شده‌اند و از سال‌های 1960 تاکنون ده‌ها بار توسط ارتش میانمار مورد قتل عام و شکنجه واقع شده‌اند.

هنوز اندکی از ورود وزیر خارجه آمریکا به آن کشور نگذشته است که تیغ اصلاحات آمریکایی حلقوم زنان و کودکان مسلمان را در روستاهای آن سرزمین می‌برند و سرخ پوشان بودایی در سکوت قبیحانه مجامع بین‌المللی و انفعال بی‌شرمانه مدعیان حقوق بشر، تحت حمایت مسوولان و ارتش آن کشور با بدوی‌ترین روش‌ها اقدام به پاکسازی نژادی آن سرزمین می‌کنند و نسخه فلسطینی دیگری دوباره در حال اجراست. بی‌شک که در فضای وارونه‌ای که به دست زورمداران آمریکایی، صهیونیستی و اجانب آن در جهان شکل گرفته انتظاری جز آن نیست که خون بهای جایزه صلح نوبل خانم دکتر«تین سین» اجساد مثله شده و سوخته شده زنان و مردان و کودکان مسلمان هموطن او باشد. و یقیناً در فضایی که اسلام هراسی و بی‌حرمتی به مقدسات مسلمانان هر لحظه به گونه‌ای توسط دستگاه‌های تبلیغاتی و جنگ نرم شیاطین تبلیغ می‌شود باید هر روز در انتظار فجایعی از این دست باشیم.

بسیج جامعه پزشکی ضمن محکوم کردن این خیانت بی‌شرمانه از همه مجامع آزاد بین‌المللی و سازمان‌های مدافع حقوق بشر و نیز دولت‌ها و ملت‌های اسلامی می‌خواهد که نقش حیاتی خویش را در جهت توقف این رویداد فاجعه بار و جلوگیری از اقدامات مشابه بعدی به عمل آورند.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۳۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91043119100
  • خبرنگار :