یک مسوول: محور فعالیت‌ها در ماه رمضان قرآن باشد

رییس ستاد اقامه نماز جمعه رشتخوار گفت: رونق برنامه‌های قرآنی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین برنامه‌های در دست اجرا در ماه رمضان است.

رییس ستاد اقامه نماز جمعه رشتخوار گفت: رونق برنامه‌های قرآنی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین برنامه‌های در دست اجرا در ماه رمضان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‎الاسلام محمدرضا حسین‎زاده در جمع روحانیون شهر افزود: مبلغان در این ماه باید بیشتر به مباحث قرآنی و تفسیری بپردازند و محور فعالیت‌های آن‌ها قرآن باشد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان باید از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و امام راحل درباره مسائل معنوی و قرآنی استفاده کنند و با محوریت قرآن به تبلیغ در ماه مبارک رمضان بپردازند.

وی ادامه داد: مبلغان باید از فرصتی که پیش آمده برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف اهل بیت (ع) استفاده کنند.

حسین‌زاده با اشاره به این‌که «ماه مبارک رمضان باید یک ماه پر از نشاط و سرور معنوی باشد» افزود: تمام آحاد جامعه و دستگاه‌های مختلف اجرایی باید با همدلی و داشتن حس مشارکت به استقبال ماه خدا بروند و در این زمینه از هیچ‌گونه فعالیتی در راستای افزایش برنامه‌های مختلف مذهبی دریغ نکنند.

وی بر ضرورت اجرای باشکوه آداب و عبادات ماه رمضان تاکید کرد و گفت: روزه‌داری یکی از مهم‌ترین اعمالی است که در ماه رمضان باید با حفظ شرایط و احکام ویژه، آن را به جا آورد.

این مسوول سالم‌سازی اجتماع را یکی از مهم‌ترین آثار و برکات ماه رمضان برشمرد و تصریح کرد: عده‌ای با تلقین اینکه روزه گرفتن سخت است و ما توان این کار را نداریم از انجام این فریضه واجب شانه خالی می‌کنند که در جواب این عده باید گفت که خداوند بدن انسان‌ها را طوری آفریده که حتی تا چند روز بدون آب و غذا هم می‌تواند مقاومت کند.

انتهاي پیام

  • جمعه/ ۳۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91043018266
  • خبرنگار :