آماده‌باش ارتش رژيم صهيونيستي در مرزهاي سوريه/اصابت خمپاره نزديك خودروي باراك در جولان

تلويزيون رژيم صهيونيستي از اصابت چند خمپاره به نزديكي خودروي ايهود باراك در زمان حضورش در بلندي‌هاي اشغال شده جولان شمالي خبر داد. هم‌زمان ارتش اين رژيم در مرزهاي سوريه به حالت آماده باش درآمده است.

تلويزيون رژيم صهيونيستي از اصابت چند خمپاره به نزديكي خودروي ايهود باراك در زمان حضورش در بلندي‌هاي اشغال شده جولان شمالي خبر داد. هم‌زمان ارتش اين رژيم در مرزهاي سوريه به حالت آماده باش درآمده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شبكه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي در گزارشي اعلام كرد كه يك خمپاره در نزديكي خودروي ايهود باراك، وزير جنگ رژيم صهيونيستي در زمان حضورش در بلندي‌هاي اشغال شده جولان سوريه به زمين اصابت كرد.

ايهود باراك در مسير خود براي حضور در جلسه امنيتي و برگزاري نشست با بني گانتس، رئيس ستاد مشترك ارتش رژيم صهيونيستي درخصوص اوضاع سوريه بود و در زماني كه به منطقه جولان رسيد اين خمپاره‌ها در نزديكي خودرويش اصابت كرد البته هيچ خسارت و تلفاتي به بار نياورد.

شبكه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي خبرداد كه باراك به نزديكي مرزهاي مشترك با سوريه رفته و از نزديك اوضاع اين منطقه را بررسي كرده و در جريان آن عنوان داشت كه ارتش رژيم صهيونيستي آماده هرگونه مساله‌اي بعد از سقوط نظام بشار اسد است.

وي در ادامه مدعي شد كه انفجار اخير صورت گرفته در دمشق ضربه بزرگي براي نظام اسد به شمار مي‌آيد.

در پي اصابت موشك و وخيم شدن شرايط در سوريه ارتش رژيم صهيونيستي در مرزهاي مشترك با سوريه به حالت آماده باش درآمد.

ارتش رژيم صهيونيستي هم‌چنين منطقه اشغالي بلندي‌هاي جولان را "منطقه ممنوعه نظامي" اعلام كرد.

وزير جنگ رژيم صهيونيستي پيش از اين تاكيد كرده بود اسرائيل در پي كشته شدن سه تن از مسئولان نظامي ارشد سوريه در پي انفجار در ساختمان امنيت ملي اين كشور در دمشق از نزديك اوضاع سوريه را دنبال مي‌كند.

وزير جنگ رژيم صهيونيستي اعلام كرده بود كه بعد از انفجار سوريه رايزني‌هاي طولاني مدتي را درخصوص اوضاع سوريه داشته و به مسئولان امنيتي مربوطه دستور پيگيري دقيق تحولات سوريه را داده است.

در بيانيه منتشره از سوي دفتر باراك آمده است كه وي با بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي نيز اوضاع سوريه را بررسي كرده است.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۳۰ تیر ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 91043018050
  • خبرنگار : 71353