سرلشكر "رستم غزاله" پيوستنش به مخالفان سوري را تكذيب كرد

سرلشكر رستم غزاله با تاكيد بر اينكه به نظام حاكم در سوريه وفادار است، اخبار منتشر شده درباره پيوستنش به مخالفان را تكذيب كرد.

سرلشكر رستم غزاله با تاكيد بر اينكه به نظام حاكم در سوريه وفادار است، اخبار منتشر شده درباره پيوستنش به مخالفان را تكذيب كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرلشكر رستم غزاله، افسر عالي رتبه سازمان اطلاعات نظامي سوريه در گفت‌وگوي تلفني با شبكه تلويزيوني "الدنيا" سوريه اخبار منتشر شده مبني بر جدايي او از نظام حاكم در سوريه و پيوستن به مخالفان را تكذيب كرد.

غزاله كه هم اكنون فرماندهي نيروهاي امنيت و اطلاعات نظامي سوريه در استان دمشق را به عهده دارد در اين سخنان گفت: تمامي اخباري كه درباره فرار من و خانواده‌ام منتشر شده همگي كذب است و من اكنون در حال انجام وظيفه خود هستم و به ارتش و بشار اسد، فرماندهي كل نيروهاي مسلح وفادارم.

پيشتر برخي شبكه‌هاي ماهواره‌‌اي و رسانه‌هاي عربي و غربي از جدايي غزاله از ارتش سوريه و فرار او به اردن خبر داده بودند.

سرلشكر رستم عزاله يكي از ارشد ترين افسران اطلاعاتي سوريه است كه در زمان حضور نيروهاي ارتش سوريه در لبنان فرماندهي بخش اطلاعات و امنيت اين نيروها را برعهده داشت و دادگاه بين‌المللي ترور رفيق الحريري، نخست وزير اسبق لبنان نيز در رابطه با اين پرونده تحقيقاتي از او به عمل آورده است.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۷ تیر ۱۳۹۱ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 91042716409
  • خبرنگار : 71430