پيام رييس مجلس به روساي كشورهاي اسلامي به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان

رييس‌مجلس شوراي اسلامي در پيامي به روساي مجالس كشورهاي اسلامي فرارسيدن ماه مبارك رمضان را تبريك گفت.

رييس‌مجلس شوراي اسلامي در پيامي به روساي مجالس كشورهاي اسلامي فرارسيدن ماه مبارك رمضان را تبريك گفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در پيام علي لاريجاني آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم و رحمته الله و بركاته

خرسندم پيشاپيش فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، اين مائده آسماني و بهار قرآن را به جناب عالي و همكاران محترم‌تان صميمانه تبريك گويم.

رمضان تجلي رحمت و فضل بي‌كران الهي است كه روح ايمان و پاكي، انس و مودت ديني را در كالبد خانواده كهنسال و ريشه دار امت اسلامي مي‌دهد، خدا وند آن را مايه عزت مسلمين و نوري فرا روي امت اسلامي براي رسيدن به قله‌هاي كمال، معرفت و حكمت الهي قرار داده و به وسيله‌ي آن نعمت‌هايش را بر ما تمام كرد.

اينك در طليعه رمضاني ديگر، قيام دلهاي مومن، جانهاي شيفته معرفت و حيات طيبه ديني و كام‌هاي تشنه عدالت و انسانيت در سراسر جهان اسلام غوغايي بزرگ و غريوي ماندگار به راه انداخته و با دميدن روح عزت، نشاط و اقتدار در كالبد امت ا سلامي دوران سيادت كفر، شركت و صهيونيزم را به سرآورده است.

" وعدكم الله مغنم كثيره تاخذونها" ( سوره فتح ،‌آيه 20)

امروز نداي شورانگيز بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در گرامي‌داشت جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس رساتر از هميشه و دعوت او براي آزادي قدس شريف و محو رژيم اشغالگر صهيونيستي با طنين بيشتري در سراسر جهان اسلام شنيده شده و برزخ بي‌انتهايي براي اشغالگران قدس آفريده است، در همين راستا نهمين نشست وزراي اطلاع رساني كشورهاي اسلامي در گابن نيز بر بزرگ‌داشت جمعه آخر ماه رمضان در هر سال به عنوان روز قدس تاكيد نموده است.

بار ديگر ضمن تبريك حلول اين ماه با فضيلت و بركت، سعادت و توفيق جناب عالي، سربلندي و تحكيم روز ا فزون وحدت و برادري ميان امت اسلا مي را از خدا وند‌ منان خواستارم.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۶ تیر ۱۳۹۱ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91042615731
  • خبرنگار :