سريال رفتن مجريان سيما ادامه دارد/«نگاه يك» هم تغيير مجري داد

مجري «نگاه يك» از اين هفته برنامه اجرا نمي‌كند و جاي خود را به فرد ديگري مي‌دهد.

مجري «نگاه يك» از اين هفته برنامه اجرا نمي‌كند و جاي خود را به فرد ديگري مي‌دهد.

با رفتن مجري شبكه اول از اين برنامه به دليل آنچه «انتخاب وي به عنوان رایزن فرهنگی ایران در لبنان» اعلام شده، به نظر مي‌رسد سريال رفتن مجريان تلويزيوني از برنامه‌هاي گفت‌وگو محور سيما همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، یکصد و پنجاهمین برنامه از «نگاه یک»، مصادف با آخرين اجراي حسن صحت در اين برنامه بود.

اين برنامه هفدهم تير ماه از شبکه‌ي اول سیما پخش شد و سید حسن صحت اعلام کرد که این، آخرین اجرای او در «نگاه یک» خواهد بود و وعده داد که در انتهای برنامه درباره علت کنار رفتنش از این برنامه توضیح خواهد داد.

با این حال، به محض اتمام گفت‌وگوی او با مهمان برنامه، تیتراژ برنامه پخش شد و صحت تنها توانست به گفتن خداحافظی اكتفا كند.

در پي اين اتفاق خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا در تماسي با صحت، علت رفتنش از «نگاه يك» را جويا شد كه او از انجام مصاحبه سر باز زد.

و اما امروز ـ 21 تير ماه ـ حسن نهضت ـ تهیه‌کننده برنامه «نگاه یک» ـ اعلام كرد: سید حسن صحت ـ مجری و کارشناس برنامه نگاه یک ـ از این پس این برنامه هفتگی را اجرا نمی‌کند.

نهضت گفت: آقای صحت به عنوان رایزن فرهنگی ایران در لبنان انتخاب شده‌اند، به همین دلیل دیگر در کشور حضور ندارند تا برنامه «نگاه یک» را اجرا کنند.

تهیه کننده برنامه «نگاه یک» گفت: آقای مهدی مهدی قلی اجرای این برنامه را که در گروه سیاسی شبکه یک تهیه می شود را برعهده گرفته است.

به گزارش ايسنا، برنامه «نگاه یک» که هر هفته شنبه‌ها ساعت حدود 23:15 از شبکه یک پخش می‌شود، بررسی مهمترین موضوعات سیاسی و اجتماعی کشور را در دستور کار دارد.

بر اساس اين گزارش، به تازگي محمود شهرياري و مهدي واعظي به دليل مشكلاتي كه در اجراي برنامه‌هاي زنده‌شان ايجاد شده بود، با شبكه‌هايشان با مشكل مواجه شدند. همچنين فريدون جيراني ـ مجري و تهيه‌كننده برنامه هفت ـ نيز اين برنامه را واگذار كرد. ضمن اينكه احسان عليخاني ـ مجري ماه عسل ـ‌ هم امسال اجرا ندارد. محمدرضا شهيدي‌فر ـ تهيه‌كننده و مجري پارك ملت ـ هم از ديگر مجرياني است كه رفتنش از اين برنامه مخاطب را با پرسش مواجه كرد.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۱ تیر ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91042112954
  • خبرنگار : 71012