مشكل توقف صدور رواديد زائران ايراني امروز حل مي‌شود

معاون سازمان حج و زیارت از تلاش مسؤولان این سازمان برای حل مشکل تأخیر در صدور رواديد زائران ايراني تا پايان امروز خبر داد.

معاون سازمان حج و زیارت از تلاش مسؤولان این سازمان برای حل مشکل تأخیر در صدور رواديد زائران ايراني تا پايان امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، غلام‌رضا رضايي گفت: تلاش داریم تا به سرعت سیستم را باز کنیم. همچنين قول مساعد از سوی مسؤولان وزارت حج عربستان برای برطرف شدن این مشکل داده شده است.

معاون سازمان حج و زیارت در ادامه اظهار كرد: با وجود این مشکلات، اما در حال حاضر روزی بیش ازچهارهزار و 500 نفر به سفر حج عازم هستند و پروازها لغو نشده و فقط تاریخ رفت برخی زائران تغییر كرده است.

او درباره‌ي تاریخ‌های مشخص پرواز زائران، گفت: تا كنون رواديد پروازهای تاریخ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم تيرماه صادر نشده و پروازهای 17 و 18 و 19 تيرماه به روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم اين ماه تغییر كرده است و به همین ترتیب از اولویت‌های بعدی و ویزای دپو استفاده می‌شود تا زمانی که سیستم به حالت عادی بازگردد.

او ادامه داد: این سازمان با استفاده از امکان جابه‌جایی کاروان‌هایی که برای آن‌ها رواديد صادر شده است تا 17 تیر می‌تواند معتمران را به عربستان اعزام کند.

رضایی با اشاره به ادامه‌ي این وضعیت در ماه رمضان، بيان كرد: با توجه به تأخیرهاي پیش‌آمده در صدور رواديد حجاج، احتمال دارد که بازگشت زائران از ابتدای ماه رمضان به نیمه‌ي این ماه برسد.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۲ تیر ۱۳۹۱ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 91041207354
  • خبرنگار :