/يازدهمين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران/6

«ق.ح» خطاب به مديرخراساني: نگاه و صدايتان مهربان است؛ تقاضاي رافت اسلامي دارم

در ادامه يازدهمين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران،‌ ذبيح‌زاده ـ نماينده دادستان تهرن ـ در جايگاه قرار گرفت و كيفرخواست مربوط به «ق.ح» را قرائت كرد.

در ادامه يازدهمين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران،‌ ذبيح‌زاده ـ نماينده دادستان تهرن ـ در جايگاه قرار گرفت و كيفرخواست مربوط به «ق.ح» را قرائت كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نماينده مدعي‌العموم اظهار كرد: وي متهم است به معاونت در اختلاس به مبلغ يك ميليارد و 790 ميليون ريال توسط آقاي «م».

سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و قاضي مديرخراساني خطاب به وي گفت: آيا اتهام وارده را قبول داريد؟

متهم پاسخ داد: خير.

قاضي مديرخراساني گفت:‌ از خود دفاع كنيد.

«ق.ح» در دفاع از خود تصريح كرد: سال 84 توسط همسر دخترم متوجه شدم كه در استانداري به نيرو احتياج دارند و من وارد استانداري شدم و در شركت تامين نيروي انساني مشغول به كار شدم و بعد از مدتي مدير اجرايي آن ستاد شدم. در آن ستاد وسايل اوليه را به نام معاون استانداري تهيه كرديم و آقاي «م» معاون استاندار وقت چك دادند و اين چك مهر شده و تاييد شده بود. همچنين آقاي «م» زماني كه چك را به من دادند، رسيدي از من دريافت نكردند. من نيز زمان وصول چك، رسيدي به آقاي «م» ندادم.

اين متهم ادامه داد: من علم و‌ آگاهي نداشتم كه اين چك‌ها را بگيرم يا نگيرم و بارها در اظهارات خود بيان كرده‌ام كه اين پول‌ها را دريافت كرده‌ام اما اين مبالغ براي خود كارمندان هزينه مي‌شد. براي مثال براي خريد آجيل‌هاي شب عيد.

وي خطاب به قاضي گفت: با توجه به جلساتي كه در دادگاه حضور داشتم در نگاه و صداي شما مهرباني خاصي وجود دارد. اين آقايان ظاهر خوبي داشتند. هم‌اكنون نيز ظاهر خوبي دارند و من فكر نمي‌كردم در سال‌هاي پايان خدمتم با مشكل مواجه شوم. همچنين از شما تقاضا دارم رافت اسلامي را در مورد من به كار بريد.

قاضي مديرخراساني خطاب به متهم گفت: آيا شما زير نظر آقاي «م» كار مي‌كرديد؟

متهم پاسخ داد: بله.

قاضي مديرخراساني افزود: آيا به ياد داريد چند فقره چك به بانك تحويل داده‌ايد؟

متهم پاسخ داد: 14 فقره چك به بانك تحويل داده‌ام.

قاضي مديرخراساني اظهار كرد: به عنوان آخرين دفاع اگر اظهاراتي داريد بفرماييد.

متهم پاسخ داد: خير.

قاضي افزود: لطفا لايحه‌تان را به دادگاه ارائه دهيد.

ادامه دارد...

  • شنبه/ ۳ تیر ۱۳۹۱ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91040301264
  • خبرنگار : 71411