بيانيه سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت روز پاسدار

سازمان بسيج مستضعفين با صدور بيانيه‌اي فرا رسيدن سوم شعبان ـ ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار ـ را به مردم ايران اسلامي و بويژه نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تبريك گفت.

سازمان بسيج مستضعفين با صدور بيانيه‌اي فرا رسيدن سوم شعبان ـ ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار ـ را به مردم ايران اسلامي و بويژه نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تبريك گفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در بخشي از اين بيانيه آمده است: بار ديگر ماه شعبان‌المعظم با نسيمي دل‌انگيز ولادت اختران عرش را مژده داد تا با ترنم جانفزايش روح و جان تشنه خدامحوران، ولايتمداران و منتظران ظهور دولت يار را طراواني تازه بخشيد و افتخار و مباهات دليرمردان سپاهي و حافظان و پاسداران انقلاب اسلامي اين است كه هر ساله روزشان را به عطر خويش ميلاد بزرگ و آسماني امير قلب‌ها و دل‌هاي مردم آزاده جهان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) معطر مي‌سازد و عزت خويش را در كوي دلدادگي به آن امام همام و در طريق آن سترگ مردم جهان بشريت جستجو مي‌كند.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: سپاه پاسداران شجره طيبه درخت تناور انقلاب اسلامي است همان كه بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي درباره‌اش فرمود "اگر سپاه نبود كشور هم نبود". سپاه رشد و بالندگي خود را در ميادين سخت نبرد و بحران‌هاي گوناگون به دست آورده است و لذا از آنچنان آب ديدگي برخوردار است كه نه سياست‌بازان و قدرت‌طلبان داخلي و نه دشمنان آرم‌دار خارجي و استكبار جهاني با همه ترفندهايي كه به كار مي‌گيرند قادر نيستند روند رو به توسعه اين نهاد كه حقيقتا رسالت خود را پاسداري از اصول و ارزش‌هاي انقلاب مي‌داند، متوقف سازند.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: بسيجيان جان بر كف در كنار پاسداران سلحشور همچنان خود را خادم ملت و در خدمت انقلاب و نظام مي‌دانند و قاطعانه اعلام مي‌كنند كه اجازه نخواهند داد خواب‌هاي پريشان خودفروختگان داخلي كه از حمايت استكبار جهاني برخوردارند، تعبير شود.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91033118245
  • خبرنگار :