با حضور نماينده ولي‌فقيه در سازمان اوقاف؛

از بانوان فعال در عرصه قرآن كريم تجليل شد

همايش تجليل از بانوان فعال در عرصه قرآني با حضور نماينده ولي فقيه در سازمان اوقاف و امور خيريه، استاد حسن رحيم‌پور ازغدي و با حضور باشكوه بانوان فعال در اين عرصه برگزار شد.

همايش تجليل از بانوان فعال در عرصه قرآني با حضور نماينده ولي فقيه در سازمان اوقاف و امور خيريه، استاد حسن رحيم‌پور ازغدي و با حضور باشكوه بانوان فعال در اين عرصه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دين و انديشه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صبح چهارشنبه سومين همايش تجليل از بانوان فعال در عرصه قرآني همزمان با برگزاري بيست و نهمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن كريم در سالن همايش‌هاي برج ميلاد تهران برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم، معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اين‌كه «اين توفيق بزرگي است كه بانوان جمهوري اسلامي ايران امروز در عرصه‌هاي مختلف به ويژه عرصه‌هاي قرآني به موفقيت‌هاي بزرگي دست پيدا كرده‌اند» افزود: همايش تجليل از بانوان فعال قرآني با هدف شناسايي، تجليل و تكريم از بانوان فعال در عرصه قرآن كريم برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: امسال مكاتباتي با مراكز قرآني، ‌فرهنگي، هنري و علمي كشور براي معرفي بانوان فعال داشتيم كه 150 نفر به دبيرخانه معرفي شدند، همچنين امسال براي اولين بار از طريق فضاي مجازي فرم خوداظهاري بر روي سايت سازمان اوقاف قرار گرفت تا بانواني كه داراي اين ويژگي‌ها و صلاحيت‌ها هستند خود را معرفي كنند كه استقبال خوبي صورت گرفت و طي سه مرحله داوري، 24 نفر در رشته‌هاي مختلف انتخاب شدند.

دبير سومين همايش تجليل از بانوان فعال در عرصه قرآن كريم افزود: دبيرخانه اين همايش در طول سال فعال است و علاقه‌مندان مي‌توانند فرم‌ها را پر كرده و در انتخاب بانوان فعال در عرصه قرآني شركت كنند.

فرزانه با اشاره به اين‌كه «در 12 عرصه انتخاب برترين‌ها صورت گرفته است» تصريح كرد: ملاك‌هاي علمي، ايثارگري، پژوهش‌هاي علمي، داوري مسابقات قرآني، آموزش و تبليغ و ترويج قرآن، مديريت قرآني، فعاليت‌هاي هنري قرآني، خانواده‌هاي موفق قرآني، برتري‌هاي المپيادهاي كشوري و بين‌المللي، حافظان و قاريان و همچنين واقفان عرصه قرآني ملاك‌هاي انتخاب در اين همايش بود.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91033117815
  • خبرنگار :