تهيه‌كننده برنامه «شب‌هاي روشن» هم تغيير كرد

«با رفتن تهيه‌كننده‌ي مولف نبايد برنامه با همان نام به فرد ديگري سپرده شود»

مدير گروه معارف شبكه دو سيما از تغيير تهيه‌كننده‌ي برنامه‌ي «شب‌هاي روشن» براي پخش در ماه رمضان خبر داد.

مدير گروه معارف شبكه دو سيما از تغيير تهيه‌كننده‌ي برنامه‌ي «شب‌هاي روشن» براي پخش در ماه رمضان خبر داد.

دكتر حبيبي در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) خاطرنشان كرد: تهيه‌كنندگي اين برنامه، در ماه رمضان سال گذشته بر عهده‌ي پيام ابراهيم‌پور بود و امسال قرار است با تهيه‌كنندگي محمد ماجد توليد شود.

او خاطرنشان كرد: در حال حاضر تهيه‌كننده‌ي برنامه «شب‌هاي روشن» روي محتوا و فضاي برنامه كار مي‌كند تا ماه رمضان امسال به روي آنتن برود.

خبرنگار ايسنا در گفت‌وگويي با پيام ابراهيم‌پور ـ تهيه‌كننده سابق «شب‌هاي روشن» ـ‌ نيز درباره‌ي نقل و انتقالات جديدي كه در حوزه‌ي اجراي برنامه‌هاي ماه رمضان و حذف برنامه‌ها افتاده است، خاطرنشان كرد: با توجه به خبرهايي كه درباره‌ي نبود احسان عليخاني در برنامه «ماه عسل»، حذف برنامه «پارك ملت» و تغيير تهيه‌كننده «شب‌هاي روشن» مطرح شده است، به طور كلي به لحاظ حقوق معنوي و اخلاقي نيازمنديم تا فضا و نام اين برنامه‌ها تغيير كند و اين طور نباشد كه يك برنامه‌اي كه پيش از اين به روي آنتن رفته ولي حالا حذف شده و يا مجري آن تغيير كرده است، همچنان با همان نام پخش شود.

او كه در تهيه‌كنندگي برنامه «ماه عسل» سال 88 با احسان عليخاني همكاري داشت، گفت: از رسانه اخلاقي ما انتظار مي‌رود كه به حقوق معنوي تهيه‌كنندگان احترام بگذارد و زماني كه يك تهيه‌كننده مولف يك برنامه است، نبايد همان برنامه را با تهيه‌كننده و مجري ديگري با همان نام توليد كنند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91032916323
  • خبرنگار : 71404