جهاددانشگاهی ايلام برگزار كرد:تجلیل ازخانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد

مراسم تجلیل از خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد با حضور همسر، فرزند و پدر این شهید بزرگوار عرصه علمی کشور توسط جهاد دانشگاهی واحد ایلام برگزار شد.

مراسم تجلیل از خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد با حضور همسر، فرزند و پدر این شهید بزرگوار عرصه علمی کشور توسط جهاد دانشگاهی واحد ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر هاشمی در جلسه تجلیل از خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای اظهار کرد: خدا باوری، ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و تلاش همه جانبه برای رسیدن نظام اسلامی به قله‌های بلند علم و معرفت و عزت، ویژگی‌های برجسته شهدا بوده است.

وی با بیان این‌که عزت و سربلندی از ویژگی‌های شهدا بوده است و اگر این مهم مدنظر مسئولین و مردم قرار بگیرد لحظه به لحظه توفیق تجلیل و تقدیر از شهدا را پیدا می‌کنیم، افزود: شهدا در عمل به این معنا رسیده‌اند که باور به خدایي داریم که همه هستی در راه اراده او حرکت می‌کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: شهدا بر این باور بوده‌اند که خداوند به همه خطورات قلبی و عملی آنها آگاهی دارد و فقط در راه خدا تلاش کرده‌اند و جان خود را در این راه بخشیدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان که در این جلسه حضور داشت، گفت: شهدا جان خود را با خدا معامله كردند و قطعا شهید به اجر و منزلت خود می‌رسد ولی چیزی که نیاز هست توکل بر خدا در کنار مشقات است.

مهندس احمد کرمی که یکی از همکلاسی‌های شهید داریوش رضایی‌نژاد در دوران دانشگاه بوده است، یادآور شد: اخلاص و سخاوت عملی ایشان در دوران تحصیل از نکات بارزی است که بنده در دوران همکلاسی بودن با شهید رضایی‌نژاد تجربه کرده‌ام.

وی تا کید کرد: برگزاری جلسه‌ها و نشست‌ها برای شهیدان کفایت نمی‌کند و باید ما هم در عمل و خدمت به جامعه به گونه‌اي عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

هم‌چنين دکتر طاهر علی‌محمدی رییس دانشگاه ایلام نیز در این جلسه با بیان این‌که تربیت چنین افرادی از افتخارات نظام اسلامی، استان و هم دانشگاهیان ماست، خاطرنشان کرد: دشمنان قبلا ائمه جمعه ما را مورد هدف قرار می‌دادند ولی امروزه دانشمندان عرصه علمی را مورد هدف قرار می‌دهند که این نشان می‌دهد این دو در یک عرصه هستند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 91032414336
  • خبرنگار :