رييس شوراي صنفي نمايش: «شور شيرين» قطعا نمي‌تواند 31خرداد اكران شود

رييس شوراي صنفي نمايش گفت: «شور شيرين» قطعا نمي‌تواند 31 خردادماه در گروه «آزادي» اكران شود.

رييس شوراي صنفي نمايش گفت: «شور شيرين» قطعا نمي‌تواند 31 خردادماه در گروه «آزادي» اكران شود.

سيدضياء هاشمي در گفت‌و‌گويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره خبرهايي مبني بر اكران «شور شيرين» از 31 خردادماه در گروه آزادي، بيان كرد: در جلسه اخير شوراي صنفي نمايش از آنجا كه اين فيلم درخواست تعويض زمان اكران را داشت، ما فيلم ديگري را جايگزين آن در گروه «آزادي» كرديم.

وي تاكيد كرد: با توجه به اين موضوع، فيلم جايگزين شده بايد حداقل سه هفته نمايش خود را سپري كند و آن زمان با توجه به كف فروش، نسبت به تعويض‌اش در شوراي صنفي نمايش تصميم مي‌گيريم اما در هر صورت «شور شيرين» نمي‌تواند 31 خردادماه اكران شود، چراكه «قفس طلايي» در اين گروه از 18 خردادماه اكران شده است و تا آن زمان مهلت اكرانش تمام نمي‌شود.

به گزارش ايسنا، پيش از اين، ابراهيم اصغري ـ تهيه‌كننده «شور شيرين» ـ با بيان اينكه درخواست تعويق اكران فيلم را به شوراي صنفي نمايش ارائه داده است، گفته بود: «هنوز بخشي از آماده‌سازي‌هاي مربوط به فيلم انجام نشده است. ضمن آنكه طبق برنامه‌ريزي‌هاي‌مان قرار بود با يكسري از نهادها هماهنگي‌هايي جهت بهتر اكران شدن اين فيلم انجام شود كه اين امر نيز هنوز تحقق نيافته است».

در پي همين درخواست، حبيب كاوش ـ سخنگوي شوراي صنفي نمايش ـ به ايسنا گفت كه در جلسه اخير شورا، با تعويق اكران اين فيلم موافقت شده است و قرار شد «قفس طلايي» از 18 خرداد‌ماه در گروه «آزادي» اكران شود.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91032011281
  • خبرنگار : 71408