تاريخ اكران «شور شيرين» اعلام شد

در حاليكه تهيه‌كننده فيلم «شور شيرين» ترجيح مي‌داد فيلم اوايل مهر همزمان با هفته‌ي دفاع مقدس اكران شود و از شوراي صنفي نمايش خواسته بود اكران را به تعويق بي‌اندازد اما امروز خبر رسيد كه؛ اين فيلم از 31 خرداد ماه اكران مي‌شود.

در حاليكه تهيه‌كننده فيلم «شور شيرين» ترجيح مي‌داد فيلم اوايل مهر همزمان با هفته‌ي دفاع مقدس اكران شود و از شوراي صنفي نمايش خواسته بود اكران را به تعويق بي‌اندازد اما امروز خبر رسيد كه؛ اين فيلم از 31 خرداد ماه اكران مي‌شود.

ابراهيم اصغري اظهار اميدواري كرد: با توافقي كه با گروه سينمايي آزادي صورت گرفته فيلم جواد اردكاني اكران مناسبي داشته باشد.

اين تهيه‌كننده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره اكران اين فيلم گفت: يكي از گزينه‌هاي اكران ما هفته دفاع مقدس بود و با پيش‌بيني كه كرديم احساس شد، آن زمان شرايط خوبي نداشته باشيم و تصميم گرفتيم در گزينه دوم‌ كه تابستان بود فيلم را اكران كنيم.

وي درباره همزماني اكران فيلمش با مسابقات جام ملت‌هاي اروپا خاطرنشان كرد: شرايط خوبي در اكران فيلم‌ها حاكم نيست اما اميدوارم «شور شيرين» بتواند جاي خودش را باز كند و با توجه به اينكه به موضوع خاصي از دفاع مقدس كه جنگ‌هاي داخلي و موضوع كردستان است مي‌پردازد به استقبال مخاطب خوش‌بين هستيم.

اصغري با دعوت از مردم براي ديدن اين فيلم گفت: همه اميدمان به حضور مردم است و اميدوارم از اكران فيلم حمايت شود.

همچنين بنیاد سینمایی فارابی اعلام كرده است، برای اکران فیلم سینمایی «شور شیرین» برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این فیلم که از 31 خرداد ماه در سینماهای تهران به روی پرده می‌رود از جمله آثار ارزشی و دفاع مقدس سینمای کشور است.

تبلیغات ویژه محیطی ، زمینه‌سازی برای معرفی ابعاد مختلف این فیلم ، ارتباط مخاطبان و عوامل تولید، ارائه تسهیلات ویژه برای مخاطبان و ... از جمله برنامه‌های بنیاد سینمایی فارابی برای اکران این فیلم است.

فیلم «شور شیرین» که از جمله تولیدات بنیاد سینمایی فارابی به شمار می رود پیش‌تر در جشنواره سی امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جزو آثار شاخص این رویداد بود. این فیلم همچنین جایزه بهترین اثر از نگاه ملی و بیشترین جوایز بخش تجلی اراده ملی این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داد.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا رویگری، ماه چهره خلیلی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، علی کشوری، مهرداد شیرعلی، مجتبی ودودی و منوچهر امیریان نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش ايسنا، در حاليكه زمان اكران «شور شيرين» قطعي شده است كه در پي درخواست تهيه‌كننده فيلم مبني بر تعويق اكران، سخنگوي شورا صنفي نمايش در آخرين جلسه ـ هفته‌ي گذشته ـ از تعويق اكران اين فيلم خبر داده بود.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 91032011162
  • خبرنگار : 71133