ديدار دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين با علي لاريجاني

احمد جبرئيل ـ دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين ـ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با علي لاريجاني ـ رييس مجلس شوراي اسلامي ـ ديدار و گفت‌وگو كرد.

احمد جبرئيل ـ دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين ـ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با علي لاريجاني ـ رييس مجلس شوراي اسلامي ـ ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي لاريجاني در ابتداي اين ديدار با تاكيد بر حمايت كامل ملت و دولت ايران از ملت مظلوم فلسطين، گفت: امام خميني (ره) مساله فلسطين را به مهم‌ترين موضوع جهان اسلام تبديل و مبارزه با رژيم اشغالگر قدس را وارد مرحله نويني كرد.

وي تاكيد كرد: آرمان آزادي سرزمين فلسطين بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در كانون سياست‌هاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران قرار گرفت و همچنان از اولويت اصلي در سياست خارجي ايراني است.

رييس مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه اظهار كرد: انقلاب‌هاي مردمي در منطقه چشم‌انداز وسيعي را در مبارزه با رژيم صهيونيستي گشود و اين رژيم را به شدت در انزوا قرار داده است.

لاريجاني در ادامه، به تلاش دشمنان امت اسلامي براي ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه از طريق ايجاد ناامني و آشوب در سوريه اشاره كرد و افزود: طرح گسترده‌اي از سوي قدرت‌هاي جهاني در منطقه در حال اجرا است كه هدف آنها ضربه زدن به كشورهاي مستقل و از ميان بردن هرگونه مقاومت عليه رژيم صهيونيستي است.

براساس اين گزارش، احمد جبرئيل ـ دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين ـ نيز در اين ديدار ضمن تبريك انتخاب مجدد لاريجاني به عنوان رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: بدون شك انتخاب اينگونه رهبران شايسته و برجسته در شرايط دشوار كنوني منطقه بسيار مهم و با اهميت است.

وي با بيان اينكه "مردم فلسطين به انقلاب شكوهمند اسلامي ايران و رهبر بزرگشان امام خميني (ره) افتخار مي‌كنند"، افزود: تنها ملت و نظام ايران در شرايط دشوار و سخت در كنار ملت فلسطين ايستاد و از آرمان آنها به صورت جدي و موثر حمايت كرد.

دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه "هدف قدرت‌هاي جهاني تجزيه كشورهاي مهم منطقه از جمله سوريه و دامن زدن به اختلافات و درگيري فرقه‌اي در منطقه است"، گفت: ايستادن در كنار دولت و ملت سوريه در شرايط كنوني، در واقع مقابله با اين توطئه بزرگ صهيونيستي در منطقه است.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91031709960
  • خبرنگار :