انهدام باند تهيه و توزيع ترياك در ورامين

فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران از انهدام باند هفت نفره توزيع موادمخدر ازنوع ترياك خبر داد.

فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران از انهدام باند هفت نفره توزيع موادمخدر ازنوع ترياك خبر داد.

سرهنگ سيروس فتحي در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح خبر كشف تعداد زيادي موادمخدر از نوع ترياك گفت: در پي خبر واصله مبني بر فعاليت باند بزرگ تهيه و توزيع موادمخدر از نوع ترياك به سركردگي فردي به نام «صادق. ش» مراتب در دستور كار اطلاعاتي مأموران مبارزه با موادمخدر فرماندهي شرق استان تهران قرار گرفت.

وي با بيان اينكه مأموران محل سكونت و تمامي مخفي‌گاه‌هاي سرشبكه‌ اين باند را شناسايي كردند، گفت: مأموران پس از حصول اطمينان از وجود يك محموله‌ ترياك، اقدام به زير نظر گرفتن خودروي متعلق به متهم و شناسايي محل احتمالي تخليه‌ مواد در روستاي آجربست كردند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران با بيان اينكه ماموران مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي پس از انجام هماهنگي قضايي و شناسايي عناصر اصلي قاچاق كه بنابر اطلاعات واصله با سه دستگاه خودروي زانتيا، تندر90 و پژو 405 موادمخدر را با خود حمل و قصد تحويل آن به متهم اصلي پرونده در محل قرار تحويل را داشتند كه مأموران با رعايت تمامي موازين شرعي و قانوني ابتدا خانه‌باغ و دامداري متهم در روستاي آجربست را مورد بازديد و بازرسي قرار دادند گفت: «صادق» به همراهي فردي به نام «مرتضي» كه از حضور مأموران آگاه شدند، ترياك‌ها را كه در كيسه‌هاي 10 كيلوگرمي بسته‌بندي شده بود را داخل گندمزار انداختند و قصد ترك محل را داشتند كه با اقدام سريع مأموران هر دو دستگير و 11 بسته موادمخدر ترياك نيز كشف شد.

وي افزود: مأموران در بازرسي از منزل «صادق» دوعدد وافور، يك دستگاه ترازوي ديجيتال براي توزين موادمخدر به صورت كيلويي و همچنين دو برگه فيش واريز وجه نقد در بانكي در ورامين را به نام افرادي كه موادمخدر را انتقال داده بودند، كشف شد.

فتحي با بيان اينكه در اين راستا هفت متهم دستگير شد، گفت: تعداد چهار دستگاه خودروي سواري از جمله دو دستگاه خودروي سواري پژو 405، زانتيا و يك دستگاه «ال90» و همچنين يك دستگاه موتورسيكلت هوندا نيز از متهمان كشف و ضبط شد.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91031006381
  • خبرنگار : 71368