با صدور بيانيه‌اي

آيت‌الله خلخالي اهانت به ساحت امام هادي(ع) را محكوم كرد

آيت‌الله خلخالي ـ استاد خارج اصول حوزه علميه خراسان ـ با صدور بيانيه‌اي، اهانت به ساحت مقدس امام علي‌النقي‌(ع) را به شدت محكوم كرد.

آيت‌الله خلخالي ـ استاد خارج اصول حوزه علميه خراسان ـ با صدور بيانيه‌اي، اهانت به ساحت مقدس امام علي‌النقي‌(ع) را به شدت محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خراسان، در بخشي از اين بيانيه آمده است: در اين هنگامه وحشت و اضطراب که جهان مدرنيته در وادي منحط استعمارگرانه سلطه‌گران صهيونيسم جهاني پيش مي‌رود، به لحاظ زماني در دنياي بسيار فشرده‌اي زندگي مي‌کنيم و هر روز اين فشردگي و تراکم و تضارب افکار و آهنگ تحولات چنان شتابناک است که گفتمان‌ها فوق سرعت نور در مرئي و منظر همه عالم قرار گرفته، بدون آنکه فرصت چنداني براي تامل در باب آنها ميسر باشد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: يکي از گفتمان‌هاي غالب در روزگار ما آن است که اين عصر را عصر بيداري اسلامي ملتها بوسيله تفکر شيعي بدانيم. آنچه ما را به عنوان يک انسان متدين و شيعي وامي‌دارد تا در گفتمان‌ها به ديده تامل بنگريم، نسبت آنها با داده‌هاي ديني و آموزهاي مذهبي و انديشه‌هاي انساني است که ما را به موضع‌گيري آمرانه به معروف و ناهيانه از منکر وادار سازد.

آيت‌الله خلخالي در ادامه بيانيه خود آورده است: پرسش اصلي براي انسان متعهد و دين‌باور به ويژه انسان شيعي آن است که تا چه زمان بشر بايد حقايق مطابق با فطرت را کتمان نمايد؟ چرا پس از گذشت چهارده قرن حقيقت تفکر شيعي که همان عترت پاک پيامبر و راهنمايان نظام ولائي است و هدفي جز سعادتمندي و خير و صلاح نوع انسان را نداشته است، بايد مورد هتک افراد پست و زبون و بي‌مايه قرار بگيرد؟ چرا نظام امامي و ولايي که طي قرون متمادي خيرخواه نوع بشر بوده آست بايد بوسيله عناد و جهل و غفلت و بي‌خبري مورد جسارت قرار گيرد و مزدوراني که در حد الحادند بتوانند به ساحت مقدس امامين عسگريين جسارت کنند؟ البته جسارت به معالم دين و مخازن علوم الهي از رسانه‌هاي استکباري غربي خود دليل بر استيصال کشيده شدن نظامهاي الحادي بواسطه تفکر شيعي است.

در پايان اين بيانيه نيز آمده است: اينجاست که انسان هدفمند و بي‌غرض به لئامت و ناپاکي نطفه‌هاي افراد خيره‌سر و ملحد واقف گرديده و با نداي نصرت‌خواهي براي چنين نظام ارزشي که طلايه داران آن از هرگونه خطا و لغزش مبري و مصون بوده و هستند، براي مضمحل ساختن کيد اهريمنانه نابکاران با بينش و بصيرت و تکاپوي آگاهانه دعوت به برخورد ولايي و ناهيانه از منکر مي‌كند.

انتهاي پیام

  • پنجشنبه/ ۴ خرداد ۱۳۹۱ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 91030402875
  • خبرنگار :