/نهمين جلسه دادگاه فساد بزرگ مالي/12 و پاياني

دفاعيات عضو هيات مديره شركت فولادفام اسپادانا

در ادامه نهمين جلسه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي، نماينده دادستان تهران متن كيفرخواست صادره از سوي دادسراي عمومي و انقلاب تهران را در مورد «م.ح» ـ عضو هيات مديره شركت فولادفام اسپادانا ـ قرائت كرد.

در ادامه نهمين جلسه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي، نماينده دادستان تهران متن كيفرخواست صادره از سوي دادسراي عمومي و انقلاب تهران را در مورد «م.ح» ـ عضو هيات مديره شركت فولادفام اسپادانا ـ قرائت كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شركت در اخلال در نظام اقتصادي كشور از طريق فعاليت و مشاركت در باند مذكور و شركت در پولشويي عوايد حاصل از جرم، اتهام اين متهم عنوان شد و نماينده دادستان براي وي تقاضاي اشد مجازات كرد.

متهم پس از قرار گرفتن در جايگاه با بيان اينكه اتهامات را قبول ندارم، گفت: من حتي يك چك، سياهه و ال‌سي را امضا نكرده‌ام و حتي تا كنون آقايان «ش» و «خ» را نديده‌ام و آقاي «ش» را براي اولين بار در مواجهه حضوري ديده‌ام.

وي با بيان اينكه ديدن آقاي خسروي در حد و اندازه ما نبود، گفت: ما فقط با آقاي «ب.ب» ارتباط داشتيم و همه كارها بر اساس اعتمادي كه به وي داشتيم صورت مي‌گرفت.

در ادامه، وكيل مدافع اين متهم در دفاع از موكلش گفت: موكل من زماني جوياي كار بوده است و هنگامي كه آقاي «ب.ب» به وي پيشنهاد كار داده، به راحتي پذيرفته است.

وي افزود: ظاهر كار از نظر موكل من نامشروع نبوده است. موكل من حتي اصلا نمي‌داند هيات مديره چيست كه حالا عضو هيات مديره شركت فولادفام اسپادانا مطرح شده است.

وي با بيان اينكه افرادي امثال موكل من در اين پرونده فريب خورده‌اند، گفت: شعور داشتن دليل بر علم داشتن نيست.

وكيل مدافع اين متهم به پلاكارد پشت سر قاضي كه روي آن نوشته شده بود «دادگاه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي» اشاره كرد و گفت: واقعيت اين است كه نصب اين پرده در ذهن متهمان و وكلاي آنها استرس ايجاد مي كند.

قاضي در واكنش به اين اظهارنظر وكيل مدافع متهم گفت: اينكه يك جوان 19 ساله به اندازه هر سال از سنش يك ميليارد در حسابش وجود دارد، استرس‌زا نيست ولي نصب اين پرده براي شما ايجاد استرس مي‌كند؟

وكيل مدافع متهم با بيان اينكه موكل من چوب ناآگاهي خود را خورده است، اظهار كرد: تقاضاي برائت موكلم را دارم.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۸:۰۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91021709895
  • خبرنگار : 71150