زن‌كُشي با ضربات متعدد چاقو

فرمانده انتظامي استان سمنان از دستگيري مرد معتادي كه بر اثر اختلافات خانوادگي همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و متواري شده بود، خبرداد.

فرمانده انتظامي استان سمنان از دستگيري مرد معتادي كه بر اثر اختلافات خانوادگي همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند و متواري شده بود، خبرداد.

سرهنگ محمدرضا ميرزايي در گفت‌و‌گو با خبرنگار« حوادث » خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره گفت: ساعت 22:30 شنبه 26 فروردين ماه تماس شهروندان سمناني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبر از وقوع يك فقره مرگ مشكوك داد.ماموران كلانتري 11 شهداي سمنان پس از دريافت خبر در محل حضور يافته و پس از ورود به اين منزل كه با هماهنگي قضايي صورت گرفت، با جسد زني مواجه شدند كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود.

وي گفت: با تاييد قتل، كارآگاهان پليس آگاهي پيگيري پرونده را در دستور كار خود قرار داده و در كمترين زمان ممكن به وجود اختلاف چند ساله بين مقتوله و همسرش پي بردند. با به دست آمدن همين سرنخ، پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد كه با تلاش ماموران، همسر مقتوله كه به يكي از روستاهاي اطراف شهرستان دامغان فرار كرده بود، دو ساعته شناسايي و دستگير شد و تحت‌بازجويي قرارگرفت.

فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: متهم در اظهارات اوليه منكر قتل بود اما با توجه به اسناد و مدارك لب به اعتراف گشود و راز اين جنايت را فاش كرد.

وي با بيان اينكه متهم به قتل كه معتاد به مواد مخدر نيز مي‌باشد، اختلافات چندساله‌ را علت بروز اين جنايت اعلام كرد و گفت: متهم به كارآگاهان پليس گفت كه حوالي ظهر روز جمعه 25 فروردين ماه در جريان مشاجره با همسرش، كنترل خود را از دست داده و با ضربات متعدد چاقو وي را به قتل رسانده و پس از آن به اتفاق فرزند خردسالش به يكي از روستاهاي اطراف دامغان متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان سمنان در همين خصوص به ايسنا گفت: برابر آمار رسمي موجود، اعتياد به موادمخدر همان‌گونه كه بارها از سوي پليس اعلام شده علت بروز بسياري از جرايم در كشوراست.

ميرزايي افزود: براي ريشه‌ كني اين بلاي خانمانسوز كه جناياتي مانند اين قتل تنها بخشي از آسيب‌هاي ويران كننده آن است، بايد علاوه بر تلاش همه مسئولان و دست‌اندركاران امر، خانواده‌ها نيز هشدارهاي مكرر پليس را جدي بگيرند و با تربيت فرزندان و نظارت صحيح بر رفتار و عملكرد آنان از بروز اينگونه حوادث پيشگيري كنند.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91020803500
  • خبرنگار : 71431