فدوي: نيروي دريايي سپاه توان خود را در آب‌هاي بين‌المللي به نمايش گذاشته است

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمني آمريكا با ما، ماهيت سياسي، اقتصادي و فرهنگي ندارد بلكه صرفاً ماهيت حق و باطلي دارد و تا زماني كه حق و باطل وجود دارد، اين دشمني ادامه خواهد داشت.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمني آمريكا با ما، ماهيت سياسي، اقتصادي و فرهنگي ندارد بلكه صرفاً ماهيت حق و باطلي دارد و تا زماني كه حق و باطل وجود دارد، اين دشمني ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه يزد، سردار علي فدوي در مراسم بزرگداشت پنجم ارديبهشت در صحراي طبس اظهار كرد: در جاي جاي قران كريم آمده است كه وعده‌ خدا قطعي است، ولي تحقق آن داراي شرط است و خداوند شرط آن را عمل بندگان خود قرار داده تا به بندگانش عزت دهد و ما باور به وعده‌هاي خداوند را از ابتداي انقلاب تاكنون به چشم خود ديده‌ايم.

وي گفت: باور به اين مهم باعث شده تا بيش از 33 سال در برابر تمامي هجمه‌هاي دشمنان در مقابل انقلاب پاسخگو بوده و هر روز متفاوت‌تر از روز قبل باشيم، به طوري كه الان قابل قياس با زمان ابتداي انقلاب و حتي قابل قياس با زمان عمليات‌هاي بزرگ و غيورمندانه‌ زمان جنگ تحميلي نيز نيستيم.

فدوي با اشاره به واقعه طبس در سال 1359، گفت: زماني كه همه در خواب بودند و زمان زيادي از پيروزي انقلاب نگذشته بود، نيروهاي انتخاب شده‌ آمريكايي كه ماه‌ها براي انجام اين عمليات تمرين كرده بودند، وارد خاك كشورمان ‌شدند، ولي آن شب زنده‌دلاني همچون امام(ره) بيدار و دست به دامان خدا بودند.

وي با بيان اين‌كه «ايران اسلامي همواره با اين هجمه‌ها مواجه بوده است» ادامه داد: آمريكايي‌ها از سال 1365 عملاً و به طور فيزيكي با كشورمان وارد جنگ شدند، ولي خداوند هيچ‌گاه كافران را بر مومنان مسلط نخواهد كرد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران توانمندي‌هاي آن روز جمهوري اسلامي با حال حاضر را غير قابل مقايسه خواند و گفت: بيش از 20 سال به طور مضاعف، استطاعت جمهوري اسلامي بالا رفت به طوري كه هم‌اكنون انواع تجهيزات به صورت صد در صد داخلي در كشورمان توليد مي‌شود و ما مرحله به مرحله و سال به سال وابستگي‌هاي خود را به كشورهاي ديگر و حتي به كشورهاي دوست كاهش مي‌دهيم.

وي در بخش ديگري از سخنانش لازمه‌ مقابله با شيطان بزرگ را بهره‌مندي از توانايي و استطاعت بالا دانست و افزود: اگر براي اين مقابله نيازمند هزار واحد توانايي باشيم، ما هم‌اكنون تنها 100 واحد داريم، ولي اگر شش دانگ با اين 100 واحد به مقابله بيايم، خداوند به كمك ما مي‌آيد و اين موضوع در هشت سال جنگ تحميلي به اثبات رسيده است.

فدوي با اشاره به توانمندي‌هاي دنيايي و مادي آمريكا، اظهار كرد: چنين توانمندي‌هايي كه متكي به انسان‌ها باشد، هيچگاه قابل قياس با توانمندي‌هاي متكي به خدا نيست و زماني كه اين توانمندي‌ها در مقابل جبهه‌ حق قرار گيرد، به هيچ وجه تواني نخواهد داشت همانطور كه تمام توان متمركز شده آمريكا در صحراي طبس راه به جايي نبرد. وي با بيان اين‌كه «آمريكايي‌ها اذعان مي‌كنند كه تحت نظارت و كنترل همه جانبه نيروهاي سپاه هستند» افزود: امروز نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توان خود را نه تنها در خليج فارس بلكه در آب‌هاي بين‌المللي به نمايش گذاشته و مي‌گذارد.

وي تاكيد كرد: امروز شرايط بهتر زندگي كردن مردم دنيا به شرط اساسي كه همان انرژي موجود در خليج فارس است؛ امكان‌پذير مي‌باشد و پيدا كردن جايگزيني براي آن تحت هر شرايطي ‌اجتناب ناپذير است.

فدوي با اشاره به تامين 40 درصد نفت دنيا توسط جمهوري اسلامي، افزود: امروز جمهوري اسلامي تنها كشور قادر به تامين امنيت انرژي جهاني است و آمريكايي‌ها ثابت كردند كه چنين تواني را ندارند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در پايان با اشاره به اين‌كه «تنها ابزار تضمين‌كننده سلطه‌ آمريكا بر اروپا، سلطه‌ نامشروع آمريكا بر انرژي موجود در خليج فارس است» خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي اجازه نخواهد داد تا سلطه آمريكا باعث ادامه سلطه‌ او بر دنيا شود.

در اين مراسم كه سردار غياثي معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، پيام سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رييس ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران به مناسبت پنجم ارديبهشت ماه سالروز شكست آمريكا در حمله نظامي به طبس را قرائت كرد.

مراسم بزرگداشت پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از دو هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم و جمعي از نمايندگان سفراي كشورها در صحرای طبس برگزار شد.

انتهاي پیام

  • سه‌شنبه/ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91020502896
  • خبرنگار :