دلخوش در گفت‌وگو با ايسنا: از موقعيت خليج فارس مي‌توان بهره‌برداري اقتصادي كرد

يك نماينده اصولگرا مجلس با تاكيد بر اين كه خليج‌فارس جزو خاك ايران است بيان كرد كه مي توان از موقعيت‌ اين منطقه بهره‌برداري‌هاي اقتصادي كرد.

يك نماينده اصولگرا مجلس با تاكيد بر اين كه خليج‌فارس جزو خاك ايران است بيان كرد كه مي توان از موقعيت‌ اين منطقه بهره‌برداري‌هاي اقتصادي كرد.

كاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با ابراز خرسندي از در پيشرو بودن روز ملي خليج فارس اظهار كرد:‌ به لحاظ تاريخي خليج فارس در تمامي اسناد و مدارك دنيا جزو خاك جمهوري اسلامي ايران است و اين امر بر كسي پوشيده نيست.

وي با اشاره به اقدامات برخي كشورهاي حاشيه خليج فارس خاطر نشان كرد: كشورهايي كه شيطنت مي‌كنند بايد بدانند ايران كشور مقتدري است و در بعضي از مقاطع نبايد چنين تحريكاتي داشته باشند.

نماينده مردم صومعه‌سرا در مجلس با تاكيد بر اينكه بايد از خاك خودمان و موقعيت‌هايي كه وجود دارد در جهت اقتصاد كشور بهره‌برداري شود، افزود: معتقدم مسئولين نظام نيز بايد درجهت استفاده از موقعيت‌هاي اين منطقه كه جزو خاك ايران است گام برداشته و حركت كنند.

دلخوش تاكيد كرد: خليج فارس جزو خاك ايران بوده و تماميت ارضي آن متعلق به ايران است لذا مي‌توان از پتانسيل‌هاي آن استفاده كرد.

وي با اشاره به ضرورت‌ همدلي و يكدلي ايرانيان نسبت به منطقه خليج‌فارس گفت: هيچ ايراني وجود ندارد كه بخواهد وطن خود را در اختيار ديگران گذاشته و از واقعيت‌ چشم‌پوشي كند، قطعا تمام ايرانيان چنين تعصبي را نسبت به خاك و وطن خود داشته و از آن همه‌جانبه حمايت مي‌كنند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91020402126
  • خبرنگار : 71290