دوره جدید آموزشی مرکز عالی تفنگداری و تکاوری نیروی دریایی سپاه آغاز شد

افتتاح دوره جدید آموزشی در مرکز عالی تفنگداری و تکاوری نیروی دریایی سپاه

افتتاح دوره جدید آموزشی در مرکز عالی تفنگداری و تکاوری نیروی دریایی سپاه

دوره جدید آموزشی دانشجویان در مرکز عالی تفنگداری و تکاوری نیروي دريايي سپاه در زیباکنار، با حضور سردار ربیعی ـ معاون بازرسی ستاد مشترک سپاه ـ و سردار ناصیه نکو ـ مسئول نیروی انسانی نیروی دریایی سپاه ـ آغاز شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار ربیعی در مراسم افتتاحیه این دوره با اشاره به ارزش‌های پاسداری و اهمیت و جایگاه آن در انجام وظیفه پاسداری، اظهار كرد: شرط حفظ و صیانت از سپاه این است که با درک اهمیت و جایگاه ارزش‌های الهی و معنوی، از پاسداری به شایستگی پاسداری کنیم.

وی خطاب به دانشجویان شرکت‌کننده در اين دوره جدید آموزشی، افزود: دوره آموزشی همانند اعتکاف است و شما که لباس مقدس پاسداری به تن کرده‌اید، وارد مراحل حساس مجاهدت فی‌سبیل‌الله شده‌اید.

دریادار دوم پاسدار ناصیه نکو ـ مسئول نیروی انسانی نیروی دریایی سپاه ـ نیز طی سخنانی در این مراسم، خطاب به دانشجويان حاضر گفت: کار شما پاسداران، دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله دفع تهدیدات امنیتی در دریا است.

وی با بيان اينكه "پاسداری از انقلاب کاری سخت و سنگین است که باید با پشتوانه اخلاص همراه شود تا به امدادهای الهی پیوند بخورد"، افزود: پاسداری یک شغل نیست بلکه یک وظیفه و تکلیف است. موفقیت و پیروزی در بهره‌مندی از تجهیزات فراوان و پیشرفته نیست بلکه آنچه موجبات پیروزی جبهه حق را فراهم می‌آورد، ایمان و مجاهدت و تلاش مخلصانه و مدبرانه است.

بر اساس اين گزارش، بخش‌هایی از مراحل مختلف آموزش‌های عملی و تئوری در مرکز آموزش سیدالشهدا(ع) نيروي دريايي سپاه مورد بازدید مهمانان حاضر در مراسم افتتاحیه قرار گرفت.

انتهای پيام

  • یکشنبه/ ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91012709324
  • خبرنگار :