محمدرضا كاتب رمان جديدش را نوشت

محمدرضا كاتب از پايان نگارش رمان جنايي «بال‌زن‌ها» خبر داد.

محمدرضا كاتب از پايان نگارش رمان جنايي «بال‌زن‌ها» خبر داد.

اين داستان‌نويس به خبرنگار كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: رمان «بال‌زن‌ها» كه اخيرا آن را نوشته‌ام، هم‌اكنون در مرحله‌ي ويراستاري است و به زودي براي مجوز نشر ارائه مي‌شود.

او درباره‌ي اين رمان اضافه كرد: رمان «بال‌زن‌ها» يك رمان جنايي است كه حجم زيادي دارد؛ ولي براي تند شدن ريتم آن در حال كم كردن حجمش هستم.

كاتب همچنين درباره‌ي ديگر آثارش عنوان كرد: چندين سال است كه رمان «چشم‌هايم آبي بود» و رمان «بي‌ترسي» به ترتيب از سوي انتشارات نيلوفر و نشر ثالث براي دريافت مجوز نشر ارائه شده‌اند؛ ولي تا به حال از اين رمان‌ها خبري به من نرسيده است. رمان «چشم‌هايم آبي بود» رماني فراواقعي و در عين حال اجتماعي است كه در 308 صفحه نوشته شده است و «بي‌ترسي» رماني است كه داستان آن در گذشته و تاريخ اتفاق مي‌افتد و 230 صفحه است.

او وجه مشترك هر سه رمان يادشده را رويكرد فلسفي آن‌ها عنوان و اظهار كرد:‌ در هر سه رمان چيزي كه غالب است، نگاه هستي‌شناسانه و ديد فلسفي آن‌هاست.

«پستي»، «دوشنبه‌هاي آبي ماه»، «وقت تقصير» (برنده‌ي جايزه‌ي ادبي يلدا)، «هيس» (برنده‌ي جايزه‌ي نويسندگان و منتقدان مطبوعات) و «آفتاب‌پرست نازنین» (برنده‌ي جايزه‌ي روزي روزگاري) از آثار منتشرشده‌ي محمدرضا كاتب هستند.

انتهاي پيام

  • پنجشنبه/ ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 91011703530
  • خبرنگار : 71365