*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت: نمايشگاه گفتمان سالم را در جامعه ترويج مي‌كند

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با بيان اينکه نمايشگاه مطبوعات محفلي براي تبادل تجربيات اهالي رسانه با يکديگر و نمايش توانايي‌هاي رسانه‌هاي کشور است، افزود: نمايشگاه مطبوعات فضاي گفت وگوي سالم را در جامعه ترويج مي‌كند.

به گزارش سرويس رسانه ايسنا، حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسگر اظهار كرد: يکي از راهکارهاي اساسي براي رونق و ترويج فضاي گفت وگوي سالم در جامعه، برپايي نمايشگاه مطبوعات و برگزاري نشست‌هاي مختلف در حاشيه اين رويداد است.

سرپرست حجاج ايراني تاکيد کرد: اهالي رسانه و کارشناسان حوزه‌هاي مختلف مي‌توانند در اين نشست ها، در فضايي دوستانه و سالم و با رويکرد کارشناسي، درباره مباحث روز و مرتبط با رسانه‌ها بحث و تبادل نظر کنند.

قاضي عسگر در ادامه به هم‌زماني موسم حج امسال با برپايي نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري ها اشاره کرد و گفت: هم‌زماني موسم حج با ايام برگزاري نمايشگاه مطبوعات، فرصتي مناسب براي واکاوي ابعاد مختلف حج از طريق رسانه‌ها است.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، فريضه الهي حج را نماد وحدت امت اسلامي توصيف کرد و از رسانه‌ها خواست به تبيين ابعاد مختلف آن بپردازند.

بنا بر اعلام ستاد خبري، وي افزود: البته در تبيين ابعاد اين فريضه الهي، رسانه‌ها بايد از ارايه تحليل‌هاي غيرکارشناسي خودداري کنند.

قاضي عسگر همچنين برگزاري نشست‌هايي با موضوع حج و رسانه‌هاي جهان اسلام در حاشيه نمايشگاه مطبوعات را فرصتي مناسب در شناسايي ابعاد رسانه‌يي فريضه الهي حج عنوان کرد.

هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تا دهم آبان ماه در تهران برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

  • پنجشنبه/ ۵ آبان ۱۳۹۰ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-03509
  • خبرنگار :