*نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها* مدير آي تي روزنامه اطلاعات خبر داد: عرضه‌ي دو كتاب روزنامه در نمايشگاه امسال

دو کتاب منتشر شده روزنامه اطلاعات با عنوان "کارنامه سال روزنامه اطلاعات" و "جنگ مطبوعات" در نمايشگاه مطبوعات امسال عرضه شده‌اند.

به گزارش سرويس رسانه ايسنا، 45 مهمان خارجي در حاشيه نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها از چاپخانه و غرفه روزنامه اطلاعات بازديد کردند.

مدير آي تي و مسوول غرفه روزنامه اطلاعات با بيان اين مطلب گفت: نمايندگان رسانه ها از کشورهايي همچون روسيه، مالزي، ژاپن و کشورهاي آفريقايي و روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن بازديد از مجموعه فني روزنامه اطلاعات، امکانات اين روزنامه را در دنيا بهترين مجموعه‌هاي فني مطبوعاتي عنوان کردند.

علي محمد هاشمي با بيان اين که در نمايشگاه هجدهم از دو کتاب منتشر شده اين روزنامه نيز رونمايي شده است يادآور شد: "کارنامه سال روزنامه اطلاعات" و "جنگ مطبوعات" دو کتابي است که در نمايشگاه مطبوعات امسال عرضه شده‌اند. در کتاب جنگ مطبوعات، تمام اخبار، گزارش‌ها و عکس‌هاي مهم خبري به نقل از منبع آن درج شده است.

به گفته وي اين اين کتاب‌ها مورد توجه اهل انديشه و تمام اصحاب رسانه قرار گرفته و نمايشگاه فرصت خوبي براي ارائه اين کتاب‌ها به اصحاب رسانه است.

هاشمي از شروع فروش اينترنتي موسسه اطلاعات خبر داد و افزود: موسسه اطلاعات اقدام به فروش اينترنتي نشريات خود و مراکز طرف قرارداد کرده است، در اين روش اطلاعات براي خدمت به بخش فرهنگي کشور، تمامي کتاب‌هاي موجود در فروشگاه را به قيمت پيش جلد و با حذف هزينه‌هاي انتقال در منزل سفارش دهنده، در سراسر کشور تحويل خريدار مي دهد.

وي افزود: نمايشگاه امسال در مقايسه با سال‌هاي گذشته از نظر تعداد غرفه‌هاي و شکل ظاهري آن‌ها بسيار بهتر شده و به نظر مي‌رسد مديريت جديد معاونت مطبوعاتي تعامل خوبي با اصحاب رسانه‌ها برقرار کرده است.

مدير آي تي روزنامه اطلاعات تصريح کرد: اطلاعات به عنوان پدر روزنامه‌هاي موجود کشور، با سابقه 86 ساله در عرصه مطبوعات، بهترين توزيع در سطح کشور را دارد. علت اين موفقيت شناسايي نياز مخاطب در تمام شهرهاي کشور است. به عبارتي توزيع کننده ما به خوبي شهرهاي کشور را شناخته و با نيازسنجي براي آن‌ها روزنامه ارسال مي‌کند.

به گفته او بررسي‌ها نشان داده روزنامه اطلاعات در شهرهاي کشور کمتر از 3 درصد برگشتي دارد که اين موفقيتي چشمگير در عرصه مطبوعات به حساب مي آيد.

هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تا 10 آبان ماه در مصلاي امام خميني(ره) داير است.

انتهاي پيام

  • پنجشنبه/ ۵ آبان ۱۳۹۰ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-03506
  • خبرنگار :