مسافربرنماهاي زورگير در دام پليس

رييس پليس آگاهي استان فارس از دستگيري سه جوان شرور كه تحت عنوان مسافربر اقدام به 44 فقره زورگيري در شهرستان‌هاي شيراز و كازرون كرده بودند، خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ حيدري در اين‌باره گفت: در پي دريافت چندين گزارش مبني‌ بر سرقت به عنف وجوه نقد و اموال شهروندان تحت عنوان مسافركشي و با تهديد چاقو و قمه، بررسي موضوع با توجه به اهميت موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

رييس پليس آگاهي استان فارس با بيان اينكه ماموران پس از شنيدن اظهارات مالباختگان و انجام تحقيقات ويژه متوجه شدند سه نفر با خودرويي در مناطق مختلف شيراز و كازرون تردد و اقدام به انجام اين سرقت‌ها كرده‌اند ادامه داد: به‌دنبال كسب اين اطلاعات ماموران اقدامات لازم مانند ايجاد گشت‌هاي نامحسوس در مناطق آلوده انجام دادند كه در نهايت به يك دستگاه خودرو مشكوك شدند و پس از تعقيب نامحسوس آن و در حالي كه سه سرنشين خودرو در حال زورگيري از يك مسافر بودند، آن را متوقف و سه جوان شرور را دستگير كردند.

حيدري اضافه كرد: متهمان در بازجويي‌ها به 44 فقره سرقت به عنف اعتراف و در بيان شگرد خود مدعي شده‌اند كه در يك گروه سه نفره با انتخاب سوژه مناسب، وي را به عنوان مسافر سوار خودرو كرده و در طول مسير پس از تهديد چاقو و قمه مبادرت به سرقت وجوه نقد، طلاجات، مدارك و ساير اموال مالباخته كرده‌اند و پس از رها كردن وي در مكاني خلوت از محل متواري ‌شده‌اند.

به گفته وي، با پيگيري ماموران مقاديري وجوه نقد، تعدادي گوشي تلفن همراه، ساعت و مدارك مختلف از سارقان كشف و ضبط شد كه تلاش براي كشف ساير اموال مسروقه و ديگر جرايم احتمالي متهمان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۴ آبان ۱۳۹۰ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9008-03077
  • خبرنگار :