مهلت ارسال اثر به جشنواره بين‌المللي هنر در رسانه تمديد نمي‌شود

مهلت ارسال اثر به نخستين جشنواره بين‌المللي هنر در رسانه که پيش‌تر 30 مهرماه اعلام شده بود، تمديد نمي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در جلسه مشترک بين دبير جشنواره هنر در رسانه، شوراي سياست گذاري و داوران اين رويداد فرهنگي هنري مقرر شد كه زمان ارسال اثر اين جشنواره تمديد نشود.

براساس اين گزارش، علاقه‌مندان براي حضور در نخستين جشنواره هنر در رسانه مي‌توانند نسخه ديجيتالي آثار خود را تا پايان 30 مهرماه به دبيرخانه اين رويداد فرهنگ هنري ارائه دهند.

ساسان والي‌زاده، دبير جشنواره و داود ياراحمدي، دبير علمي جشنواره نيز در اين جلسه به همراه داوران اين رويداد فرهنگي و هنري، به نقش و جايگاه هنر در رسانه‌هاي داخلي پرداختند.

در اين جلسه هم‌چنين به نقش اساسي رسانه در دنياي امروز تاکيد و براي ارتقاي هنر در مطبوعات و برگزاري و ادامه هرچه بهتر جشنواره هنر در رسانه راهکارهايي ارايه شد.

پيش از اين فراخوان نخستين جشنواره بين‌المللي "هنر در رسانه" در سه بخش (صفحه‌آرايي، کارتون و کاريکاتور و عکس، جلد و گرافيک مطبوعاتي) و در دو موضوع آزاد و صلح و عدالت منتشر شده بود.

براساس اين گزارش، هر هنرمند مي‌تواند پنج اثر را به اين رويداد فرهنگي هنري ارسال کند. هم‌چنين آثاري در اين جشنواره پذيرفته خواهند شد که طي يک سال گذشته در رسانه‌هاي مکتوب و ديجيتال منتشر شده باشند. (در بخش بين‌الملل تمامي عکس‌هاي خبري که اجازه چاپ نگرفته‌اند، امکان حضور دارند).

اصل اثر و مطبوعه چاپي بايد به همراه اثر به دفتر دبيرخانه ارسال شود.

در بخش عکس، اندازه هر يک از عکس ها بايد A3، کيفيت آن 300DPI و فرمت عکس JPEG باشد. عکس‌ها مي‌تواند در قالب‌هاي سياه و سفيد يا رنگي و به صورت تک و مجموعه‌اي ارسال شود.

در بخش کارتون و کاريکاتور نيز علاقه‌مندان مي‌توانند در بخش‌هاي کاريکاتور چهره، کارتون بدون شرح، با شرح و کارتون استريپ شرکت كنند. آثار ارسالي بايد در اندازه A3 ، به صورت 300DPI و با فرمت JPEG به دبيرخانه جشنواره ارسال شود.

در بخش گرافيک هم آثار مربوط به صفحه‌آرايي و طراحي جلد پذيرفته مي‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در اين بخش جشنواره بايد آثارشان را با کيفيت 300DPI، با اندازه اصلي اثر منتشر شده و در فرمت JPEG به دبيرخانه ارسال کنند.

هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها، سوم تا دهم آبان‌ماه در تهران برگزار مي شود.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۳۰ مهر ۱۳۹۰ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9007-21906
  • خبرنگار :