معاون مطبوعاتي وزير ارشاد خبر داد: بازنگري در قانون مطبوعات مجازي در نوبت تصويب

معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در قانون اصلاح شده مطبوعات که در حال تصويب در کميسيون‌هاي تخصصي دولت است، به خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي مجازي نيز توجه شده است.

به گزارش ايسنا، محمدجعفر محمدزاده در حاشيه بازديد از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال اظهار كرد: پنجمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال رشد بسيار خوبي از نظر کمي و کيفي در مقايسه با سال‌هاي گذشته داشته است و استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از اين نمايشگاه بيانگر اين موضوع است.

وي به بخش بين‌المللي اين نمايشگاه اشاره کرد و گفت: نوآوري‌هاي خوبي در حوزه فضاي مجازي انجام شده است و مخاطبان با حضور در اين نمايشگاه مي‌توانند با دستاوردهاي آن سوي مرزها نيز آشنا شوند.

محمدزاده در ادامه به اصلاح قانون مطبوعات اشاره کرد و گفت: قانون مطبوعات، هرچندوقت يک بار، نياز به اصلاح دارد و در حال حاضر نيز قانون مطبوعات نيازمند بازنگري است. اصلاحات لازم را نيز روي آن انجام داده ايم که در2 کميسيون لوايح و فرهنگي دولت در حال بررسي است.

بنا بر اعلام ستاد خبري پنجمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال، وي گفت: در قانون اصلاح شده مطبوعات، قوانيني براي رسانه‌هاي مجازي و خبرگزاري‌ها گنجانده‌ايم و آن را پس از امضاي وزير ارشاد براي دولت فرستاده‌ايم و در حال حاضر، اين قانون در کميسيون‌هاي دولت در حال بررسي است.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۳ مهر ۱۳۹۰ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9007-16130
  • خبرنگار :