/توديع و معرفه مديرعامل بانک صادرات/ جهرمي نيامد،‌ پيشرو از مردم عذرخواهي كرد

مراسم توديع و معارفه مديرعامل بانک صادرات ايران در حالي امروز (سه‌شنبه)‌ بدون حضور خبرنگاران برگزار شد كه جهرمي در آن حضور نيافت و پيشرو نيامده از مردم عذرخواهي كرد.

مديرعامل جديد بانک صادرات ايران در اين مراسم گفت: از مردم ايران، مشتريان و سهامداران بانک صادرات به دليل سوءاستفاده‌هاي صورت گرفته در نظام بانکي عذرخواهي مي‌کنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) محمدرضا پيشرو در ادامه حضور خود در اين بانک را فرصتي مغتنم براي خدمت رساني به مردم شريف ميهن اسلامي دانست و گفت: بانک صادرات با برخورداري از اعتبار زياد نزد مردم و داشتن کارکنان زحمتکش، ظرفيت‌هاي بسيار زيادي در راستاي خدمت به مردم، توسعه اقتصادي و آباداني ميهن عزيز اسلامي دارد.

وي ادامه داد: سوء استفاده مالي بوجود آمده ناشي از تباني عده اندکي از کارکنان نظام بانکي بوده است و اين اتفاق ناگوار به هيچ وجه مانع از خدمتگزاري و ارائه خدمات مطلوب نظام بانکي به مردم نخواهد شد و با جديت مسئولان و بخصوص دستگاه قضايي بزودي مجرمان به سزاي اعمال خود خواهند رسيد.

وي با عذرخواهي از مردم ايران، مشتريان و سهامداران بانک صادرات خاطر نشان كرد: قول خواهيم داد با تلاش مضاعف و جديت روزافزون، خدماتي به مراتب بهتر از قبل به عموم هموطنان و مشتريان ارائه كنيم و کاستي‌هاي گذشته را به نحو احسن جبران كنيم.

پيشرو يادآور شد: کارکنان بانک صادرات ايران نسبت به مشتريان و سهامداران خود تعهدي بي پايان دارند و تمام توان و تخصص خود را براي اعتلاي اين بانک بزرگ به عنوان بازوي قدرتمند اقتصادي کشور به کار خواهند گرفت.

فتاحي ـ رييس هيات مديره بانک صادرات ـ‌ نيز در اين مراسم با تشکر از زحمات و تلاش‌هاي مديرعامل سابق گفت: اقدام سريع و بجاي سهامداران عمده بانک، همکاري و مساعدت بانک مرکزي در انتخاب مديرعامل بانک، موجب بازگشت سريع آرامش به بانک شد که جاي تقدير دارد.

وي در بخش ديگري از سخنانش ضمن ابراز خرسندي از بازگشت پيشرو به بانک صادرات ايران گفت: امروز شاهديم که سکان بانک به دست کسي از جنس بانک که داراي تجربه و توانايي‌ها فراواني است، سپرده مي‌شود. هرچند دراين برهه زماني قبول مسئوليت بسيار دشوار و سخت است ولي آقاي پيشرو با قبول اين مسئوليت دين خود را نسبت به اين بانک بجا آورده که جاي تشکر و قدرداني دارد.

فتاحي تصريح كرد: بانک صادرات ايران در 60 سال سابقه خود،‌ همواره مردم‌داري را سرلوحه خود قرار داده و امروز نيز رسالت اصلي خود را خدمت به نظام اقتصادي کشور و جامعه مي‌داند. اطمينان داريم که با تلاش کارکنان و ظرفيت‌هاي موجود شاهد پويايي و شکوفايي بيشتر بانک در آينده خواهيم بود.

بر اساس اعلام روابط عمومي بانک صادرات مراسم معارفه محمدرضا پيشرو مديرعامل جديد بانک صادرات ايران با حضور رييس کل بانک مرکزي، دکتر ابوالحسني معاون وزير اقتصاد، دکتر پرويزيان عضو شوراي پول و اعتبار و جمعي از مديران عامل بانک‌هاي کشور و مديران عالي بانک صادرات در ساختمان سپهر برگزار شد.

در اين مراسم بهمني ـ رييس کل بانک مرکزي ـ حکم مديرعاملي بانک صادرات را به پيشرو تقديم كرد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ مهر ۱۳۹۰ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 9007-08645
  • خبرنگار :